Renegadexxripxx
Well-known member
Nie in de kerk getrouwd![]()
Die rol had men schoonpa al opzich genomen (omdat ik zijn goedkeuring niet gevraagd had)
Doeme mijne cover is blown.
Schoonzoon
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nie in de kerk getrouwd![]()
Die rol had men schoonpa al opzich genomen (omdat ik zijn goedkeuring niet gevraagd had)
.Elke ochtend een of andere overnight oatmeal. Meestal met banaan, skyr, noten en nog wat andere meuk. Zolang je verder gevarieerd eet, zal dat wel ok zijn.Lunchvraag: drie op vier dagen lunch ik op school. Ik heb een salade gevonden die goed is voor mijn suikerwaarden en die ik smakelijk vind, van de specifieke Carrefour hier. Vaak neem ik dit zelfs voor elk middagmaal ook thuis. Maar in hoeverre is het eigenlijk gezond om eenzelfde maaltijd altijd te nemen? Sla, kip, croutons, tomaat en een yoghurt dressing. Mijn avondmaal is wel altijd anders. Nog mensen die gewoon steeds hetzelfde eten? Mr S bijvoorbeeld is altijd boterhammen met preparé en daar heb ik soms toch ook vragen bij.
Ik gun u wel wekelijks het plezier om bij mij thuis te komen maaien. Omdat gij het zijt zal ik er zelfs niks voor aanrekenen!Ik vind maaien helemaal niet erg, ga er nu ook terug aan beginnen. Ik vind dat zielig, dun, groen flutjesgras dan weer niets.
![]()
Ga je me wel moeten komen halen en terugbrengen hoor!Ik gun u wel wekelijks het plezier om bij mij thuis te komen maaien. Omdat gij het zijt zal ik er zelfs niks voor aanrekenen!

Ik zet wel een extra tafel met stoelen in de kelder.Ga je me wel moeten komen halen en terugbrengen hoor!![]()

Hoe onwaarschijnlijk aantrekkelijk uw voorstel ook mag klinken, ik ga toch passen!Ik zet wel een extra tafel met stoelen in de kelder.![]()
Met dit weer kan het in een kelder wel lekker koel zijn!Hoe onwaarschijnlijk aantrekkelijk uw voorstel ook mag klinken, ik ga toch passen!
Maar ik heb er zelf ene, waarom zou ik in die van een ander willen gaan zitten?Met dit weer kan het in een kelder wel lekker koel zijn!

Omdat de uwe al vrij druk bevolkt is?Maar ik heb er zelf ene, waarom zou ik in die van een ander willen gaan zitten?![]()
Maar met volk dat ik er wèl in wil hebben dus... again... Waarom zou ik in die van een ander willen zitten?Omdat de uwe al vrij druk bevolkt is?

HmzMaar met volk dat ik er wèl in wil hebben dus... again... Waarom zou ik in die van een ander willen zitten?![]()
Omdat zelfs @kay-gell na een half jaar in een kelder er toch niet meer zo fris uitziet?Maar met volk dat ik er wèl in wil hebben dus... again... Waarom zou ik in die van een ander willen zitten?![]()

Jij volgt duidelijk zijn insta niet!Omdat zelfs @kay-gell na een half jaar in een kelder er toch niet meer zo fris uitziet?

Jaaaa, maar dan is er geen fun meer aan he, die moet ik niet!Hier op BG zitten er trouwens wel een paar die graag eens "in die van een ander zitten"![]()
Dat is beter voor mijn mentaal welzijn. Ik voel mij een kneusje nadat ik zijn looks heb gezien. Vandaar: Steek hem eens een half jaar in uw kelder.Jij volgt duidelijk zijn insta niet!![]()
Onbereikbare mannen volgen. It's a Mulan'thing.Jij volgt duidelijk zijn insta niet!![]()
Omdat die van u te nat is?Maar ik heb er zelf ene, waarom zou ik in die van een ander willen gaan zitten?![]()

Onbereikbare mannen volgen. It's a Mulan'thing.
Kwil u gerust ne foto van mij sturen als ge u terug verheven wilt voelen. Ik zie er uit alsof ik al een half jaar in ne kelder gezeten heb.Dat is beter voor mijn mentaal welzijn. Ik voel mij een kneusje nadat ik zijn looks heb gezien. Vandaar: Steek hem eens een half jaar in uw kelder.