Het grote slowchat topic

Lunchvraag: drie op vier dagen lunch ik op school. Ik heb een salade gevonden die goed is voor mijn suikerwaarden en die ik smakelijk vind, van de specifieke Carrefour hier. Vaak neem ik dit zelfs voor elk middagmaal ook thuis. Maar in hoeverre is het eigenlijk gezond om eenzelfde maaltijd altijd te nemen? Sla, kip, croutons, tomaat en een yoghurt dressing. Mijn avondmaal is wel altijd anders. Nog mensen die gewoon steeds hetzelfde eten? Mr S bijvoorbeeld is altijd boterhammen met preparé en daar heb ik soms toch ook vragen bij.

Lunchvraag: drie op vier dagen lunch ik op school. Ik heb een salade gevonden die goed is voor mijn suikerwaarden en die ik smakelijk vind, van de specifieke Carrefour hier. Vaak neem ik dit zelfs voor elk middagmaal ook thuis. Maar in hoeverre is het eigenlijk gezond om eenzelfde maaltijd altijd te nemen? Sla, kip, croutons, tomaat en een yoghurt dressing. Mijn avondmaal is wel altijd anders. Nog mensen die gewoon steeds hetzelfde eten? Mr S bijvoorbeeld is altijd boterhammen met preparé en daar heb ik soms toch ook vragen bij.
Elke ochtend een of andere overnight oatmeal. Meestal met banaan, skyr, noten en nog wat andere meuk. Zolang je verder gevarieerd eet, zal dat wel ok zijn.

Onbereikbare mannen volgen. It's a Mulan'thing.
vlaamse-regering-da-gade-gij-ni-bepale.gif

Dat is beter voor mijn mentaal welzijn. Ik voel mij een kneusje nadat ik zijn looks heb gezien. Vandaar: Steek hem eens een half jaar in uw kelder.
Kwil u gerust ne foto van mij sturen als ge u terug verheven wilt voelen. Ik zie er uit alsof ik al een half jaar in ne kelder gezeten heb.

Haar 10cm te lang en niets mee aan te vangen. Gelijk wat ik doe, dat vliegt direct terug naar hoe het wil. En mijn naar staat ook enorm wild.
Het is van 2/06 geleden dat ik naar de barbier geweest ben, normaal ga ik om de 6 weken ongeveer.

Overmorgen wel (eindelijk) naar de kapper, dan gaat het beter zijn.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan