Het grote slowchat topic

Het benadert wel mijn idee van een hemel, mits aangevuld met een grote pot samuraisaus geserveerd door Paris Hilton.

Ik denk dat je met 271€ niet toekomt voor dat laatste. Als camille voor een acte de présence al snel wat is het 10k rekent dan zal ons Pariske niet afkomen voor een durum met een grote pot samuraisaus en 271€.

Wie was hier weer samen met een Hobbes, I have questions:
IMG_9973.jpeg

Omdat er geen kleinere biljetten zijn om in een slipje te steken? :unsure:
Ooit echt gebeurd verjaardag 16de ofzo van ene na heel wat pintjes verzeild geraakt in een tettenbar. Voor vijf euro kreegde daar een paar minuten één die wat apart ging zitten met u en dan haar tetten in u gezicht zwaaide en in t gebroken Engels zei dat ge toch wel den tofste waart van den hoop.

Kerel die jarig was met klein geld betaald en bleek maar 4,nogwat euro te hebben :lol: .

Ooit echt gebeurd verjaardag 16de ofzo van ene na heel wat pintjes verzeild geraakt in een tettenbar. Voor vijf euro kreegde daar een paar minuten één die wat apart ging zitten met u en dan haar tetten in u gezicht zwaaide en in t gebroken Engels zei dat ge toch wel den tofste waart van den hoop.

Kerel die jarig was met klein geld betaald en bleek maar 4,nogwat euro te hebben :laugh: .
Met vier euro gaat ge natuurlijk niet veel kunnen doen in de separé.

images

Laatst bewerkt:
Het chatten zelf vind ik niet onaangenaam of vreemd, ja meestal zelfs leuk. Maar zoals je zegt, als het dan uitdraait op niks (al dan niet met een fysieke date) of ze is te lelijk om te helpen donderen, is de nasmaak wrang en vond ik het moeilijk om bij een andere niet (onbewust?) wat terughoudender te zijn, wat ook weer niet ideaal is.
Daarom dat ik grote fan ben geworden van (zeer) snel binnen doen.
FTFY

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan