Count me in!Had ik maar een tuin, anders met plezier!
Anders een beach pizza picknickachtige meeting met wijn?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Count me in!Had ik maar een tuin, anders met plezier!
Anders een beach pizza picknickachtige meeting met wijn?
Ik heb via de apotheek een goeie kleine gekregen/gekocht. Weet niet meer wat het was.Slowchatters, heeft er iemand een kleine (gewoon tupperware doos en insulinekit) koeltas voor hun lunch op het werk? Ik heb geen zin alles in de koelkast te gaan proppen daar, die zit al barstensvol en blijft ook altijd brol inzitten. Welke hebben jullie waar je tevreden over bent? Moet maar een vijf uur per dag, maar ik zie enkel kleuterdingen of industrial size.

Nee, dat is om eten mee te nemen ui de frigo's van bedrijven waar ik kom voor s'vonds he.gij pakt uw eten terug mee naar huis?
83, Bismut, BiIk kon die zo goed als van buiten vroeger. Ik heb er ooit een quiz door gewonnen. Einde van mijn gebruik van de tabel...
Behalve die keer dat mijn mgr me vroeg, cege, wat is element 83, het is voor je opslag te scoren... (just kidding)
gisteren mijn vrouw weer zitten friemelen bij me, maar ik had geen zin .
Maar toch vanmorgen opgestaan en vastgesteld dat ik heb gedroomd over seks met 2 vrouwen in mijn sauna.
Soms heb ik het toch moeilijk mezelf in de spiegel te durven kijken hoor smorgens.
Zijn er nog mensen die dit overkomen?
Op de roze short na, is mijn beeld nu in orde.We vormen ons waarschijnlijk allemaal wel +- een beeld van de bekende namen hier. Soms leunt dat goed aan bij de realiteit, soms niet.
Vandaag heb ik zowaar @Lint gezien op een Provinciaal domein! Daar kwam een koppel toe met een dochter dezelfde leeftijd en looks als de mijne, de mama een super sportief type, zo eentje die een marathon gaat rennen vooraleer ze ontbijt gaat maken of zo en dan ... Lint zoals hij in mijn hoofd zit.
Doorsnee postuur, rond de 40 en met een witte Ralph Lauren polo aan, roze short en een blik van iemand die 1000 keer meer op zijn gemak is in een vergaderzaal dan op een speeltuin met krioelende kinderen en kilo's zand.![]()
Ela, dat was u in vertrouwen gestuurd!!
You are not wrong.gifVorige keer dat hij hier gepost heeft over steak bakken was het met @Mulan in de caravan. Dus hij heeft er weer 1 binnen gedaan die avond.
Kan iemand mij helpen, ik heb kramp in mijn vingers.
je spelde MENSTRUATIESLIP verkeerd!Je hebt strings verkeerd geschreven.