The Magical Taz
Well-known member
Nah. 4de voor de blauwe kleur.Hebt gij ne 4e psp gekocht omdat ge de eerste 3 altijd kwijt waart?
1ste gewonnen, 2de gekocht in promo.
3de omdat het de slim was.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nah. 4de voor de blauwe kleur.Hebt gij ne 4e psp gekocht omdat ge de eerste 3 altijd kwijt waart?
3de omdat het slim was.

Jij vond dus van wel!Gevonden.

wel gek dat je chinees gaat eten terwijl je in Frankrijk zitWe zitten hier in een restaurantje dat super aangeschreven stond en het eten is echt wel top. Chapeau aan de chef. Maar dat live entertainment... verschrikkelijk
Het meest schabouwelijke engels voor een coverband dat ik ooit gehoord heb
Daarnet stuck in the middle with you van stealers wheel.
Klo to the le..ome!
Jokies right!
![]()
dit niveau?We zitten hier in een restaurantje dat super aangeschreven stond en het eten is echt wel top. Chapeau aan de chef. Maar dat live entertainment... verschrikkelijk
Het meest schabouwelijke engels voor een coverband dat ik ooit gehoord heb
Daarnet stuck in the middle with you van stealers wheel.
Klo to the le..ome!
Jokies right!
![]()
In Italië zeggen ze ti amo!
Wij hebben een openbare parkeerplaats die in de praktijk enkel kan gebruikt worden door mensen met een auto van ongeveer 3 meter lang (dus quasi geen) of door mensen die zich voor onze garagepoort mogen zetten (wij dus + als we de nummerplaat hangen op onze poort). Héél soms hebben we het voor dat iemand zich daar zet, gelukkig niet veel.
Als ze dat doen, dan steek ik een briefje onder de voorruit dat ze een klantenkaart begonnen zijn en al 1 van de 2 stempels krijgen. De volgende keer dat ze langskomen, krijgen ze een takelbeurt op hun kosten. Nog nooit een volle klantenkaart gehad.
We maken wel een uitzondering voor iemand van het wit-gele kruis die altijd bij ons mag parkeren als het druk is. Zij komt toch altijd op hetzelfde uur, als we normaal niet thuis zijn.
Ik waardeer je!Mijn waarderingsscore is 0.
Bruh
Die van de rest van het forum ook wel blijkbaar.
Anderen lezen een probleem, ik lees enkel: Tijd voor BBQ bij @kinxton !!!!Kurkgeur. Bah.
M'n vriendin is even terug in haar land, ik vertrouw haar wel, en andersom ook, maar toch heb ik soms zo'n buikgevoel dat ze bezig is met een ander (terwijl het quasi zeker is van niet). Gvd, waarom?

I like...Frans dadjoke momentje gehad deze namiddag op de wandeling.
Ik zag kleefkruid en wou de jongens nog es volhangen maar het bleek niet te kleven. Echt identiek dezelfde plant maar zonder die kleefhaarkes. En ik zeg zo: pff tis de franse versie zenne, zo lui...
En in gedachten zie ik de Franse Tomski in België wandelen en ons kruid tegenkomen en zeggen: mais enfin, c'est quoi ce brol! Tis gelijk les belgskes, die blijven ook es graag plakken!!!
I need help!
Had ik maar een tuin, anders met plezier!
Decathlon heeft wel een goeie. https://www.decathlon.be/nl/p/koeltas-inclusief-2-vershouddozen-4-4-liter/_/R-p-7727Slowchatters, heeft er iemand een kleine (gewoon tupperware doos en insulinekit) koeltas voor hun lunch op het werk? Ik heb geen zin alles in de koelkast te gaan proppen daar, die zit al barstensvol en blijft ook altijd brol inzitten. Welke hebben jullie waar je tevreden over bent? Moet maar een vijf uur per dag, maar ik zie enkel kleuterdingen of industrial size.
Decathlon heeft wel een goeie. https://www.decathlon.be/nl/p/koeltas-inclusief-2-vershouddozen-4-4-liter/_/R-p-7727
Ik gebruik die dagelijk en met een ice pack erin blijft die toch wel een ganse dag koel.