Het grote slowchat topic

We zitten hier in een restaurantje dat super aangeschreven stond en het eten is echt wel top. Chapeau aan de chef. Maar dat live entertainment... verschrikkelijk :lol:

Het meest schabouwelijke engels voor een coverband dat ik ooit gehoord heb :lol:

Daarnet stuck in the middle with you van stealers wheel.

Klo to the le..ome!
Jokies right!

:rofl:

We zitten hier in een restaurantje dat super aangeschreven stond en het eten is echt wel top. Chapeau aan de chef. Maar dat live entertainment... verschrikkelijk :laugh:

Het meest schabouwelijke engels voor een coverband dat ik ooit gehoord heb :laugh:

Klo to the le..ome!
Jokies right!

wel gek dat je chinees gaat eten terwijl je in Frankrijk zit

We zitten hier in een restaurantje dat super aangeschreven stond en het eten is echt wel top. Chapeau aan de chef. Maar dat live entertainment... verschrikkelijk :laugh:

Het meest schabouwelijke engels voor een coverband dat ik ooit gehoord heb :laugh:

Klo to the le..ome!
Jokies right!

dit niveau?

Wij hebben een openbare parkeerplaats die in de praktijk enkel kan gebruikt worden door mensen met een auto van ongeveer 3 meter lang (dus quasi geen) of door mensen die zich voor onze garagepoort mogen zetten (wij dus + als we de nummerplaat hangen op onze poort). Héél soms hebben we het voor dat iemand zich daar zet, gelukkig niet veel.

Als ze dat doen, dan steek ik een briefje onder de voorruit dat ze een klantenkaart begonnen zijn en al 1 van de 2 stempels krijgen. De volgende keer dat ze langskomen, krijgen ze een takelbeurt op hun kosten. Nog nooit een volle klantenkaart gehad.

We maken wel een uitzondering voor iemand van het wit-gele kruis die altijd bij ons mag parkeren als het druk is. Zij komt toch altijd op hetzelfde uur, als we normaal niet thuis zijn.
passive-aggressive.gif

Frans dadjoke momentje gehad deze namiddag op de wandeling.
Ik zag kleefkruid en wou de jongens nog es volhangen maar het bleek niet te kleven. Echt identiek dezelfde plant maar zonder die kleefhaarkes. En ik zeg zo: pff tis de franse versie zenne, zo lui...

En in gedachten zie ik de Franse Tomski in België wandelen en ons kruid tegenkomen en zeggen: mais enfin, c'est quoi ce brol! Tis gelijk les belgskes, die blijven ook es graag plakken!!!

I need help!

Frans dadjoke momentje gehad deze namiddag op de wandeling.
Ik zag kleefkruid en wou de jongens nog es volhangen maar het bleek niet te kleven. Echt identiek dezelfde plant maar zonder die kleefhaarkes. En ik zeg zo: pff tis de franse versie zenne, zo lui...

En in gedachten zie ik de Franse Tomski in België wandelen en ons kruid tegenkomen en zeggen: mais enfin, c'est quoi ce brol! Tis gelijk les belgskes, die blijven ook es graag plakken!!!

I need help!
I like...
giphy.webp

Of misschien geef ik beter de nod of approval van Zachert Galafinedford
giphy.webp

Slowchatters, heeft er iemand een kleine (gewoon tupperware doos en insulinekit) koeltas voor hun lunch op het werk? Ik heb geen zin alles in de koelkast te gaan proppen daar, die zit al barstensvol en blijft ook altijd brol inzitten. Welke hebben jullie waar je tevreden over bent? Moet maar een vijf uur per dag, maar ik zie enkel kleuterdingen of industrial size.

Slowchatters, heeft er iemand een kleine (gewoon tupperware doos en insulinekit) koeltas voor hun lunch op het werk? Ik heb geen zin alles in de koelkast te gaan proppen daar, die zit al barstensvol en blijft ook altijd brol inzitten. Welke hebben jullie waar je tevreden over bent? Moet maar een vijf uur per dag, maar ik zie enkel kleuterdingen of industrial size.
Decathlon heeft wel een goeie. https://www.decathlon.be/nl/p/koeltas-inclusief-2-vershouddozen-4-4-liter/_/R-p-7727

Ik gebruik die dagelijk en met een ice pack erin blijft die toch wel een ganse dag koel.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan