Het grote slowchat topic

Btw beste compliment ever gekregen.

Al 2 dagen op restaurant en die van ons had er precies al 2 dagen geen genot van. Meestal gaat die wel graag gaan eten. Ik vraag wat er scheelt en ze zei: ja, als ge uw eten gewoon zijt....

:love: :love:

Btw beste compliment ever gekregen.

Al 2 dagen op restaurant en die van ons had er precies al 2 dagen geen genot van. Meestal gaat die wel graag gaan eten. Ik vraag wat er scheelt en ze zei: ja, als ge uw eten gewoon zijt....

:love: :love:
Antwoorden dat ge een vergelijkbaar compliment hebt met "mja ik snap het, naar de hoeren gaan doet het ook niet meer voor mij".
En niet vergeten de ruzie dan af te sluiten met "tis ook nooit goed, ik zal godverdomme nog eens een compliment geven".

Antwoorden dat ge een vergelijkbaar compliment hebt met "mja ik snap het, naar de hoeren gaan doet het ook niet meer voor mij".
En niet vergeten de ruzie dan af te sluiten met "tis ook nooit goed, ik zal godverdomme nog eens een compliment geven".
Snap :ROFLMAO:

Vanochtend naar Disneyland willen vertrekken en huissleutel niet vinden. Heel m’n whereabouts van gisteren afgelopen en uiteindelijk gevonden in de vuilzak, opgerold in het afvalpapier van de frieten 🤦‍♂️
Ah ik zie het al, meneer is zo me typische verhaal-overtreffer-kerel.
Ik post dat ik naar Bobbejaanland ga, meneer dat hij naar Disney gaat.

Ik heb mijn PSP’s te goed weggelegd en kan ze niet terugvinden.

Te veel retro game spullen hebben is soms echt wel onpraktisch.
Ik weet de mijne nog liggen, ge moogt heb wel effe lenen.
Wat is dat voor u tot hier, 1500km? Kom maar halen. Ik heb hem wel graag terug voor mijn verlof komende vrijdag.

Ik ben oprecht benieuwd welke parallel je ziet tussen frisdrank en (totnogtoe nog steeds) illegale drugs (al wezen het 'soft')? Je trekt de uitspraak van @Inv in het belachelijke, zeker de 'met mate' en ben wel benieuwd waar je je dan op baseert met het impliceren dat frisdrank geven dan gelijk staat aan het geven van drugs aan minderjarigen?
Ah ik zie het probleem al, het is allemaal een misverstand, @BonIver heeft zich mistypt.
Ik heb zijn post even aangepast zodat het duidelijker is:
Inderdaad. Mijn zoon van 3 heeft gisteren ook enkele getrokken van mijn joint. Met mateN.

Ik weet de mijne nog liggen, ge moogt heb wel effe lenen.
Wat is dat voor u tot hier, 1500km? Kom maar halen. Ik heb hem wel graag terug voor mijn verlof komende vrijdag.
Ik denk dat het minder tijd zal kosten om het huis overhoop te gooien. Maar toch bedankt.

Ik heb er 4 dus er moet er toch 1tje op een ietwat logische plaats liggen.

🤔

Vraag is volgens welke logica.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan