Str8_6
Well-known member
Bijvoorbeeld.
En een boombox.
Wel nog zo rondgetjoold vroeger, maar zonder boombox.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijvoorbeeld.
En een boombox.
Het tegenovergestelde van de legging als het wareWel nog zo rondgetjoold vroeger, maar zonder boombox.
Cargo’s zijn helemaal terug in de mode, je gaat de afgelijnde achterwerkjes van de leggings missen.Het tegenovergestelde van de legging als het ware
Of we die afgelijnde achterwerkjes gaan missen hangt toch echt af van het achterwerkje zelf hoor ...Cargo’s zijn helemaal terug in de mode, je gaat de afgelijnde achterwerkjes van de leggings missen.
Ah, dus in geval van ongepaste legging gewoon heel ‘tvrouwmens in de vuilbak? Ooph, ik ga op mijn garderobe moeten lettenOf we die afgelijnde achterwerkjes gaan missen hangt toch echt af van het achterwerkje zelf hoor ...
Sommigen pairen beter met een cargo, anderen zijn dan weer meer gediend met een vuilzak ofzo.

JaAh, dus in geval van ongepaste legging gewoon heel ‘tvrouwmens in de vuilbak? Ooph, ik ga op mijn garderobe moeten letten![]()
Ik ben gezegend met een (selectief) visueel geheugenCargo’s zijn helemaal terug in de mode, je gaat de afgelijnde achterwerkjes van de leggings missen.

FTFYIk ben gezegend met een alcohol probleem waardoor ik een beperkt (selectief) visueel geheugen heb![]()
Altijd meer dan voldoende alcohol, ergo geen probleem!
Een vergelijking rond ‘kwaliteit’ en ‘kwantiteit’ zou zich hier mooi geplaatst zien.Altijd meer dan voldoende alcohol, ergo geen probleem!
Maak er kwantitiet en kwalitiet van en ik zeg "ja graag, allebei aub".Een vergelijking rond ‘kwaliteit’ en ‘kwantiteit’ zou zich hier mooi geplaatst zien.
Daar heeft Wannez ook geen probleem, misschien wil hij wel delen?Maak er kwantitiet en kwalitiet van en ik zeg "ja graag, allebei aub".
Een nieuwe studie dringt zich opEen vergelijking rond ‘kwaliteit’ en ‘kwantiteit’ zou zich hier mooi geplaatst zien.

Met Lint altijdDaar heeft Wannez ook geen probleem, misschien wil hij wel delen?

Pas nog samen een slaapplek gedeeld!Met Lint altijd![]()
Pas nog samen een slaapplek gedeeld!
Ela, dat was u in vertrouwen gestuurd!!
Zo dicht lagen we nu ook weer niet tegen elkaar. Je had nog tussen ons in kunnen liggen.Pas nog samen een slaapplek gedeeld!
Daar heeft Wannez ook geen probleem, misschien wil hij wel delen?
Ik weet nog niet of @Wannez en ik dezelfde kwaliteitscriteria hebben. Bijgevolg pas ik voorlopig voor een gedeelde pool van potentiële kandidaten. Ik wil eerst nog wat due diligence doen.Daar heeft Wannez ook geen probleem, misschien wil hij wel delen?
Ik weet het niet.