Bij voorkeur sequentieel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij voorkeur sequentieel.
Het spijt mij, maar @Vrouwtje Theelepel zegt dat ze nu wat moe is en jullie gaan moeten wachtenIk weet het niet.
Post aub wat meer fotookes zodat ik beter kan oordelen.
Want ze is het waard!Het spijt mij, maar @Vrouwtje Theelepel zegt dat ze nu wat moe is en jullie gaan moeten wachten
Ik heb geen interesse in de tieten van Green Mamba, is daar een markt voor?Want ze is het waard!
Blijkbaar was de reclame slogan “want je bent het waard” maar voor Green Mamba is het ok.

You are not wrong.gifJullie hebben echt meer tieten nodig![]()
Ik weet het niet.
Post aub wat meer fotookes zodat ik beter kan oordelen.
Jullie hebben echt meer tieten nodig![]()
515 reasons but you only need one.
Tieten?515 reasons but you only need one.
You actually need 2Tieten?

Sommige hebben er 3You actually need 2![]()
Dat maakt delen makkelijker!Sommige hebben er 3Bekijk bijlage 22096
Ik wist dat ik daarmee ging scoren bij u!Pluspunten voor de Total Recall referentie!!!!![]()
![]()
![]()

Ik ben veel makkelijker dan datIk wist dat ik daarmee ging scoren bij u!
![]()

Twee tieten?Ik ben veel makkelijker dan dat![]()
Ik ben al bij met een vrouw in uniform, die tieten (1, 2 of 3) zijn een bonus.Twee tieten?

We vormen ons waarschijnlijk allemaal wel +- een beeld van de bekende namen hier. Soms leunt dat goed aan bij de realiteit, soms niet.
Vandaag heb ik zowaar @Lint gezien op een Provinciaal domein! Daar kwam een koppel toe met een dochter dezelfde leeftijd en looks als de mijne, de mama een super sportief type, zo eentje die een marathon gaat rennen vooraleer ze ontbijt gaat maken of zo en dan ... Lint zoals hij in mijn hoofd zit.
Doorsnee postuur, rond de 40 en met een witte Ralph Lauren polo aan, roze short en een blik van iemand die 1000 keer meer op zijn gemak is in een vergaderzaal dan op een speeltuin met krioelende kinderen en kilo's zand.![]()
Laten we hopen het tweede. Zo naar mensen hun regio met uw kinderen gaan in de hoop een set BG'rs te spotten is wat creepy, hè. Nu goed, ik heb mijn verrekijker al besteld.Ik stel me @Lint wel nooit voor in een roze short...
Je wist dat hij daar af en toe komt of het is gewoon super toevallig dat je daar een gezin ziet waarvan je denkt " tiens dat zou Lint wel eens kunnen zijn" ?