Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig zijn jullie geen buren![]()
Spijtig dat je dat maar 1x kan voorhebben dat je echt denkt dat dat een Italiaans liedje is, bij mij toch.anyhow

Spijtig dat je dat maar 1x kan voorhebben dat je echt denkt dat dat een Italiaans liedje is, bij mij toch.
Stond eerste keer op als we pizza's aan het maken waren buiten in een oventje, klonk dus echt Italiaans, ik had niks door tot ze mij erop gewezen hadden. Nu hoor ik spijtig genoeg enkel NL, mette die Accént![]()
Met kinderen... En caravan... En zwembroeken...Misschien dat ik beter eerst op prospectie kom, voor als het zover komt. Met eten en zo he
Uiteraard, dat spreekt voor zich. En mijn madam mag ook mee.Met kinderen... En caravan... En zwembroeken...
Ik ook preciesBepaalde gazetten en TV die Oumi belangijker vinden dan Remco blijkbaar...
![]()

Lieveke?Voila, een paar gratis tips van een vrouw met kinderen die nog steeds getrouwd is. Kheb zo ne Lamme goedzak die ook bij mij blijft ook al heb ik er geen seks mee![]()
Klopt, die werken gewoon naar die fotoshoot toe (als ik er al geen photoshop aan te pas komt) met of zonder hulpmiddelen laat ik nog in het midden.
Maar het hele jaar door op dat vetpercentage is je weerstand niets waard en ga je al zeker geen spiermassa meer opbouwen, integendeel.
Vriend van me heeft nog wedstrijden bodybuilding gedaan en dat is ook zo. Die zijn zo flauw dat ze bijna flauwvallen op het podium om dan bijna 10 kg bij te komen in 1 week tijd na de wedstrijd.
Die mens op de foto is geen competitieve bodybuilder he. Dat is inderdaad extreem. Maar ik zie niet hoe dat te vergelijken valt met die man op de foto. Die heeft een vet% van wat, 10%? Dat is toch perfect gezond. En er zal natuurlijk ook photoshop aan te pas gekomen zijn, er wordt toch geen enkele professionele foto, zeker voor publicatie, niet na de shoot aangepast? Dat is de helft van de opdracht van een fotograaf.
Na de afgelopen pagina's gelezen te hebben voel ik me een superheld omdat ik blijkbaar de zeldzame mentale sterkte heb om geen chips mee te nemen als ik in de colruyt het rek van de chips passeer. Ligt de lat echt zo laag?
Een 6-pack begint pas zichtbaar te worden bij 10% vetpercentage hedie op de foto zit daar een pak onder
![]()
Bende pussy's, dit is hoe echte venten een 6 pack krijgen. (Foto van @Lint en @Wannez van op de @TRUMP Bbqbash)Dat is een redelijk gespierde man met beperkt vetpercentage. Die zal misschien nog wat op zijn voeding letten naar aanloop van de shoot, en oefeningen doen net ervoor. Dan houding (sowieso spant die zijn buikspieren op), belichting en Photoshop om het af te maken.
Oftewel: foto's zijn altijd leugens.
Wel met hondeneten, gekocht in Knokke.
En de hogere klasse koopt... Ierse wolfshonden?@Mulan Voor die kakmadammen zijn dat honden voor het plebs heh.
Labrador en Golden Retrievers zie je gewoon veel te veel op straat, zelfs gewone werkmensen in korte broek kopen die.
die zien er zo... Roemeense straathondachtig uit!Wel met hondeneten, gekocht in Knokke.
En ik weet niet of @Str8_6 zijn honden voldoende klasse en stijl hebben.
Ik denk hier toch eerder aan een Deense Dog, een bloedhond of een Ierse wolfshond, geen "working line" Duitse scheper of zo, zo ordinair. En al helemaal geen Labrador of Golden retriever, dat zijn honden voor het plebs.
Let wel op dat het niet onwaarschijnlijk is dat een deel van de beleving ook steunt op het gezelschap. Daarom adviseer ik om die volgende dozen in hetzelfde gezelschap soldaat te maken.Absoluut, ik was echt verwonderd van die wijn waardoor ik de eerste pintjes, de gin tonic, de whisky of was het bacardi-cola en de rum-punch vergeten was. Ik ga woensdag trouwens nog achter enkele dozen van die wijn. Ge moet achterlijk zijn die te laten liggen. Al zal ik maanden moeten wachten eer een flesje te drinken om een zeer belangrijke reden...
Alleen als Trumpmama ook kan.Let wel op dat het niet onwaarschijnlijk is dat een deel van de beleving ook steunt op het gezelschap. Daarom adviseer ik om die volgende dozen in hetzelfde gezelschap soldaat te maken.
@TRUMP , @Lint , @Green Mamba past dat?
Eindelijk eens boven de 1k mark.Er is een nieuwe quiz! https://www.beyondgaming.be/quiz/beyond-quiz-augustus.36/

Plaatsje naar beneden, sorrynotsorry.Eindelijk eens boven de 1k mark.Ik weet niet of dit aan mezelf ligt of...
![]()