Het grote slowchat topic

Ja durft hem gewoon niet taggen omdat hij dan deze thread op het spoor komt hé?
Absoluut, voordat ge het weet gaat het hier enkel over bedrijfswagens, lint(héhé)bebouwing, hondeneigenaars en ruiten aan de zijkant van uw huis !
LL1.gif

Absoluut, voordat ge het weet gaat het hier enkel over bedrijfswagens, lint(héhé)bebouwing, hondeneigenaars en ruiten aan de zijkant van uw huis !
LL1.gif
Kom kom, je bent toch nog een paar zaken vergeten: SUV's, fietsers, roken, ambtenaars, boeren, dokters, ...

🌺Variety is the spice of life🌺

LL1.gif

Dat doet me beseffen dat het precies al lang geleden is dat het hier over airfryers en/of kakken ging, toch wel de roots van dit warme topic. #makeslowchatgreatagain

Kom kom, je bent toch nog een paar zaken vergeten: SUV's, fietsers, roken, ambtenaars, boeren, dokters, ...

🌺Variety is the spice of life🌺
giphy.gif

Maar ook wel:
LL1.gif

Dat doet me beseffen dat het precies al lang geleden is dat het hier over airfryers en/of kakken ging, toch wel de roots van dit warme topic. #makeslowchatgreatagain
LL1.gif

Maar ook wel:
VID-20210501191010.gif

En ook een beetje:
1620719144928-png.1492

Ben zo wat in de nederlandse media het verhaal aan het volgen van Gerard Sanderink en Rian van Rijbroek.. man man man...

van de selfmade miljonair met 500 miljoen euro achter je naam naar een nobody omwille van 1 vrouw, een fantaste dan nog.

Niet te vergeten de juf van het eerste die je leerde lezen en schrijven. Ik zie mogelijkheden voor het lerarentekort en het financieel aantrekkelijk maken van het beroep :fingerguns:
Je loodgieter betaal je toch ook niet elke keer als het toilet doorgespoeld wordt.

Hey geef de chauffagisten geen idee om een betalingsmodule te installeren na een interventie. Zonder betaling, geen gebruik van het geplaatste.
Als wagens het al doen om de volle functionaliteit te verkrijgen... gat in de markt !!!!

Zelfde voor een elektricien, elke keer je een lamp aansteekt. Bam 0.01 cent /kwh elektricientaks.

Bij plaatsing geven ze wel een korting van 2% hoor. Dat vinden ze eerlijk ;p.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan