MisterV
Well-known member
Die frieten moeten er op één of andere manier afgesport worden hé.Zijt gij nu op het forum aan het aankondigen dat ge met uw ochtendrukske gaat beginnen?
Veel plezier dan maar zeker?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die frieten moeten er op één of andere manier afgesport worden hé.Zijt gij nu op het forum aan het aankondigen dat ge met uw ochtendrukske gaat beginnen?
Veel plezier dan maar zeker?![]()
De utlieme #1 van de stokpaardjes is echt wel Mac_BC hoor !Op basis van zijn naam zal dit er 1 van zijn:
Ja durft hem gewoon niet taggen omdat hij dan deze thread op het spoor komt hé?De utlieme #1 van de stokpaardjes is echt wel Mac_BC hoor !
Absoluut, voordat ge het weet gaat het hier enkel over bedrijfswagens, lint(héhé)bebouwing, hondeneigenaars en ruiten aan de zijkant van uw huis !Ja durft hem gewoon niet taggen omdat hij dan deze thread op het spoor komt hé?
Kom kom, je bent toch nog een paar zaken vergeten: SUV's, fietsers, roken, ambtenaars, boeren, dokters, ...Absoluut, voordat ge het weet gaat het hier enkel over bedrijfswagens, lint(héhé)bebouwing, hondeneigenaars en ruiten aan de zijkant van uw huis !
![]()
Variety is the spice of life
Absoluut, voordat ge het weet gaat het hier enkel over bedrijfswagens, lint(héhé)bebouwing, hondeneigenaars en ruiten aan de zijkant van uw huis !
![]()
Kom kom, je bent toch nog een paar zaken vergeten: SUV's, fietsers, roken, ambtenaars, boeren, dokters, ...
![]()
Dat doet me beseffen dat het precies al lang geleden is dat het hier over airfryers en/of kakken ging, toch wel de roots van dit warme topic. #makeslowchatgreatagain
Ik heb liever iets bruins met brokskes.En wat met de mayonaise?![]()
Je bent nog waalse aannemers met oude camionet en aanhangwagen vergeten.Kom kom, je bent toch nog een paar zaken vergeten: SUV's, fietsers, roken, ambtenaars, boeren, dokters, ...
![]()
En Hollanders die met een naar naft stinkende oude Volkswagenbus met rieten manden en een surfplank op het dak aan 80 km/u naar Frankrijk tuffen.Je bent nog waalse aannemers met oude camionet en aanhangwagen vergeten.
Niet te vergeten de juf van het eerste die je leerde lezen en schrijven. Ik zie mogelijkheden voor het lerarentekort en het financieel aantrekkelijk maken van het beroep
Je loodgieter betaal je toch ook niet elke keer als het toilet doorgespoeld wordt.
Contant, zonder factuur toch?Bij plaatsing geven ze wel een korting van 2% hoor. Dat vinden ze eerlijk ;p.

Factuur ? Factuur? Wat is me dat?Contant, zonder factuur toch?![]()
Fuck die kerel, niet?
In geval van mijn buren: ik ook!In geval van buren raad ik dat af.
Gelukkig zijn jullie geen burenIn geval van mijn buren: ik ook!

Mijn ouders hebben ook zo kunstwerken doorheen het huis hangen van hun dochters...Overal schilderijtjes en fantasietjes in dat huis. En waar gaan we een foto van de kleindochter/dochter hangen? In het rommelkot.
Bekijk bijlage 21911

Waarvoor is waskot een eufemisme bij jou?Je ouders wisten al vroeg waar jij het meeste tijd ging doorbrengen![]()