Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik geloof toch dat we daar foto's moeten van hebben om daar te kunnen over oordelen.Ik eerst ook niet... tot mijn rok eens bleef hangen achter mijn zadel toen ik stil stond aan de rode lichten om op het knopje te duwen om groen te krijgen.
De automobilisten die er stonden hebben toen toch een serieuze glimp van mijn achterwerk kunnen opvangen.
ik zie nog steeds geen probleem
Zij...
Is geen probleem hoor, vroeg het me oprecht af.ik zie nog steeds geen probleem

Ik had moeten quoten (dacht dat ik eerst ging zijn) maar ik had het over de vestimentaire problemen aan het stoplicht van vrouwtje theelepel.Is geen probleem hoor, vroeg het me oprecht af.![]()
op naar het brutoloontopic met het gebragIk heb er idd een mat onder liggen... En mijn terras bestaat uit tegels en geen scherpe steentjes.![]()
sorry dat woord probleem hoorde daar niet te staan.Ik had moeten quoten (dacht dat ik eerst ging zijn) maar ik had het over de vestimentaire problemen aan het stoplicht van vrouwtje theelepel.
Ik denk dat @Vrouwtje Theelepel het verkeerd heeft. Die mannen keken helemaal niet zo naar haar kont maar keken gewoon omdat ze een helm op hadIntegendeel zelfs.
Do not use my name in vain plz.Je hebt tegenwoordig best ruige begeleidsters. I like it
![]()
Hopelijk heeft zij géén das onder dat rokjeDo not use my name in vain plz.
Hopelijk heeft zij géén das onder dat rokje
![]()
Ik heb nogal een lelijk rokske aanDat is @recipe4hate.
Ik heb nogal een lelijk rokske aan
Zij is sexy met allesTips om het sexy te maken kun je gratis krijgen bij @Vrouwtje Theelepel
Zij is sexy met alles
Ik weet niet of ze goed is met Ms Word. Maar ze zal er wel sexy uitzien als ze haar tekstopmaak doet.Word!
Holocene in Malaucene, daar moet een dad joke inzitten. @Tomski work your magic plzwe verblijven in Malaucène