Slyke
Well-known member
Ja, maar, ik weiger mijn 'ik heb nog nooit '-smileys aan te passen.Wie weet is het wel met Samsonworst. Dat zou een eerste keer zijn voor jou.
En is die worst ook al dente?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, maar, ik weiger mijn 'ik heb nog nooit '-smileys aan te passen.Wie weet is het wel met Samsonworst. Dat zou een eerste keer zijn voor jou.
BeetgaarJa, maar, ik weiger mijn 'ik heb nog nooit '-smileys aan te passen.
En is die worst ook al dente?
Wat is het verschil met 'al dente'?Beetgaar

Nikske verschil maar ik wou het verstaanbaar houden voor het plebs.Wat is het verschil met 'al dente'?
Bijtgraag zeker in jouw geval?
al dente is vol met blutsenWat is het verschil met 'al dente'?
Bijtgraag zeker in jouw geval?
Is hij al dente?![]()
Beyond Quiz - Juli
www.beyondgaming.be
De nieuwe quiz is er!
Voor jou moeilijk verteerbaar.Is hij al dente?
Ben je er klaar voor heeft enkel ja als antwoord... dat klopt niet he. heel dat spel is duidelijk rigged.![]()
Beyond Quiz - Juli
www.beyondgaming.be
De nieuwe quiz is er!
Nou nou. Niet zo vijandig.Voor jou moeilijk verteerbaar.
Nee, en ik word snel hangryNou nou. Niet zo vijandig.
Hebt ge al gegeten vanochtend?

Eet een snickers, jij divaNee, en ik word snel hangry![]()
Nachtelijk intermezzo, met dank aan de buren die sinds enkele weken 1x per week de muziek goed hard zetten tot 1u30.01:21 gepost by Mulan… slechte nacht, niet in’t slaap geraken of een nachtmens?

One Knopper a day keeps the hangry away.Eet een snickers, jij diva
Als je het al kan horen, in uw slaap om 1u30, moet het zijn dat het toch al redelijk luid staat.en ik durf er hen niet op aanspreken omdat ik niet weet of ik gewoon te gevoelig ben aan geluid of dat hun muziek effectief veel te luid staat.
En als het Niels Despatader is pleeg ik een moord.Bij dingen als Stef Bos en Metejoor zou ik onmiddellijk gaan aanbellen!
In mijn slaapkamer met mijn deur dicht, die tegen de andere buren grenst, hoor ik het alsof er bij mij normale radio aan staat. Dus niet dat ik uit mijn bed daver maar wel storend genoeg.Als je het al kan horen, in uw slaap om 1u30, moet het zijn dat het toch al redelijk luid staat.
Mocht ik hier om 22u01 nog muziek opzetten, zou het niet te lang duren tegen dat er buren komen klagen.
Gelukkig niet!Hoop voor jou dat ze op z'n minst Foo Fighters, Rammstein en Amenra draaien.
Ze zijn leeftijdsgenoten, gelukkig redelijk wat jaren 90 muziek die ook mijn smaak wel is.Bij dingen als Stef Bos en Metejoor zou ik onmiddellijk gaan aanbellen!

Wat zou jij dan doen? Eens beleefd aanbellen als de muziek luid staat en uitnodigen om bij mij in de gang eens te horen hoe het bij mij klinkt?
Of eerder op een rustig moment als ik ze op de oprit zie eens vermelden dat de muziek toch al enkele weken behoorlijk luid staat in het weekend?
Een moord op Niels dan?En als het Niels Despatader is pleeg ik een moord.
Rammstein is daar veel te energiek voor, dat zou ik als ochtendwekker gebruiken. Een portie langgerekt geschreeuw van Amenra is dan weer ideaal om in slaap te vallen. Of de keelklanken van The Hu. (ik heb die hun optreden in de AB gemistIk zou ze die 90s muziek laten opleggen en dan eens vriendelijk uitnodigen om te komen luisteren en aan te geven dat het niet echt gepast is.
Vervolgens zou ik vragen om eens Rammstein op te zetten, waarbij uiteindelijk beide partijen zullen instemmen dat het veel beter is.
)Het tweede...
Gaan aanbellen 's nachts vind ik nogal aanvallend overkomen.
Ik weet het niet want ik luister daar niet naar. Ik ken meneer Spatader alleen als Kampioenen-personage. En dat is al erg genoeg.Ik weet eigenlijk niet wat ik het ergste zou vinden.
Metejoor of Niels.
Ik denk eerder Metejoor het ergste.