Het grote slowchat topic

We zijn er uit denk ik:

Lydia Peeters
Zuhal Demir
Hilde Crevits

Met als rode draad dat het de 3 vrouwelijke ministers zijn van de huidige Vlaamse regering.

Ok, doe nu es een interessante puzzel!
Hier, eentje op uw niveau 😜

shopping.jpeg

Vandaag maar eens naar de Meta Maze geweest met de vriendin na niet wat te lezen van @recipe4hate Weinig volk dus wel gezellig en we kwamen mekaar zowaar bijna op het einde tegen. Het was wel snel afgelopen maar okayish.

Vandaag maar eens naar de Meta Maze geweest met de vriendin na niet wat te lezen van @recipe4hate Weinig volk dus wel gezellig en we kwamen mekaar zowaar bijna op het einde tegen. Het was wel snel afgelopen maar okayish.
Dus jij vond het minder dan?
Je kan wel kiezen hoelang je in de maze blijft. Toen ik mijn vrouw tegen kwam, zijn we nog een tijdje samen gaan verkennen.

Dus jij vond het minder dan?
Je kan wel kiezen hoelang je in de maze blijft. Toen ik mijn vrouw tegen kwam, zijn we nog een tijdje samen gaan verkennen.
Ik heb me wel geammuseerd hoor. We zijn er denk ik toch een 40-tal minuutjes in geweest. Ga ik het nog eens een tweede keer doen? Dat dan weer niet, misschien in de nieuwe in Utrecht volgend jaar.

Ik heb me wel geammuseerd hoor. We zijn er denk ik toch een 40-tal minuutjes in geweest. Ga ik het nog eens een tweede keer doen? Dat dan weer niet, misschien in de nieuwe in Utrecht volgend jaar.
Een tweede keer zou ik ook nooit doen.
Dit is echt iets wat je moet ontdekken en ervaren. Daarna is het leuke er af.

Dit gesprek in de ergernissen thread:
9a510eb7b2421fb3bc5aed4fcee9a43f639c1dad.pnj

Ik was al bezig wat gifkes te posten, maar toen werd ik bang dat iedereen boos ging worden :headshake:.
Maar gelukkig zitten hier genoeg gedegenereerden die ermee kunnen lachen :love::love::love::love::
choo-choo.gif

the-rock-choo-choo.gif

all-aboard-train.gif

Dit gesprek in de ergernissen thread:
9a510eb7b2421fb3bc5aed4fcee9a43f639c1dad.pnj

Ik was al bezig wat gifkes te posten, maar toen werd ik bang dat iedereen boos ging worden :headshake:.
Maar gelukkig zitten hier genoeg gedegenereerden die ermee kunnen lachen :love::love::love::love::
choo-choo.gif

the-rock-choo-choo.gif

all-aboard-train.gif
Woedend kom ik van uw gifkes. Woedend. Kick ban +1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan