D
Deleted member 451
Guest
Zal zorgen dat die zich niet laat zien

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal zorgen dat die zich niet laat zien

Ik heb dat met Ahnold.Eigenlijk geven die oude Seagals films mij nog wel een nostalgisch gevoel, beetje zoals de missing in action films.![]()
Ik ben er gewoon voor aan het zorgen dat we veilig kunnen zuipen en bbq'en op @TRUMP zijn MAGA feestje in augustus. Ik zie het anders al gebeuren: Opeens verdwijnt @Wannez met @TRUMP zijn zus in zijne caravan. Donald wordt zenuwachtig dat hij zijn zus niet meer kan vinden. 5min later (laten we eerlijk zijn, langer houdt ge het niet vol @Wannez) komen jullie er terug uit met verwaaid haar en half aangekleed.Yo bro
![]()

Ok ok ik snap uw punt. Ik dacht de zus gewoon in te zetten als afleidingsmanoeuvre om terwijl wat achter trump zijn vrouw te gaan, maar tis goed, pintjes boven dramaIk ben er gewoon voor aan het zorgen dat we veilig kunnen zuipen en bbq'en op @TRUMP zijn MAGA feestje in augustus. Ik zie het anders al gebeuren: Opeens verdwijnt @Wannez met @TRUMP zijn zus in zijne caravan. Donald wordt zenuwachtig dat hij zijn zus niet meer kan vinden. 5min later (laten we eerlijk zijn, langer houdt ge het niet vol @Wannez) komen jullie er terug uit met verwaaid haar en half aangekleed.
@TRUMP ziet dat en het spel zit op de wagen.
@TRUMP haalt zijne M16 en colt44 boven (uiteraard heeft hij die nodig om te jagen op konijnen) en we hebben 3 doden.
En ... in principe kan mij dat allemaal geen reet schelen eh. Maar het gevolg gaat zijn dat ik GODVERDOMME NIET MEER OP MIJN GEMAK EEN PINTJE KAN DRINKEN EN EEN VLEZEKE ETEN![]()

Daar ben ik nog niet aan uit, maar soms zegt hij: "woef" of "waf".De hond, Mulan, de hond.
Iemand is niet goed op de hoogte vrees ik.Ok ok ik snap uw punt. Ik dacht de zus gewoon in te zetten als afleidingsmanoeuvre om terwijl wat achter trump zijn vrouw te gaan, maar tis goed, pintjes boven drama![]()

hoe meer zielen. Hoe meer vreugd.Iemand is niet goed op de hoogte vrees ik.
Mijn vrouw zit nog in Thailand die week he. Bovendien is het BG members only, dus die was toch niet welkom geweest.

Eens een Under Siege met tijd en stond kan mij wel eens smaken, maar om dat nu talent te noemenEigenlijk geven die oude Seagals films mij nog wel een nostalgisch gevoel, beetje zoals de missing in action films.![]()

Minstens 2 talenten!Eens een Under Siege met tijd en stond kan mij wel eens smaken, maar om dat nu talent te noemen![]()
Zal best zijn, Arnold is geweldig.Ik heb dat met Ahnold.
Ik kan echt genieten van een Eraser of Commando op te zetten op een dooie zaterdagavond.
Ik vind Arnold ook wel een andere categorie als Steven Zeemeeuw hoor. Ook de kwaliteit van hun films is (meestal) significant anders.
spelbreker, ik had hier juist nen hoop reserve uniforms liggen van bij ons op t werk"Vrouwtjes wegschenken", dat is pooierschap hé. Ook al is sekswerk sinds 2022 gelegaliseerd en binnenkort ook geregeld in de arbeidswet, pooierschap blijft illegaal.
Dus als er op die BBQ in Jabbeke politievrouwen arriveren is dat niet om een danske rond een/uw paal te komen doen hé @TRUMP.
.
.Eigenlijk geven die oude Seagals films mij nog wel een nostalgisch gevoel, beetje zoals de missing in action films.![]()
Hey, vriend!Nee ze heeft dat bij mij gedaan.
Maar ik had eigenlijk altijd meer gewild toen.
Maar nu niet meer. Nu besef ik dat die tijd voorbij is. Dus het is tijd voor iemand anders. En als ik dan een vriend gelukkig kan maken hiermee, wel: dan liever een vriend dan een vreemde.

Ik denk niet dat iemand het ermee eens zou zijn dat jij problemen hebt om een vriendin te scoren...Hey, vriend!![]()
Het een sluit het ander toch niet uit?Ik denk niet dat iemand het ermee eens zou zijn dat jij problemen hebt om een vriendin te scoren...