zwarten
Well-known member
Ligt het zwembad open?Ga vanavond gaan eten met die van ons. Zochten een babysit voor de jongens.
opeens hééééél veel vrijwilligers, en tevens ook de vraag of het zwembad ging openliggen![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ligt het zwembad open?Ga vanavond gaan eten met die van ons. Zochten een babysit voor de jongens.
opeens hééééél veel vrijwilligers, en tevens ook de vraag of het zwembad ging openliggen![]()

Beetje raar om zo over uw schoonzus te praten.Ligt het zwembad open?![]()
Dat wordt Awkward op het volgende familiefeestBeetje raar om zo over uw schoonzus te praten.
Weeral openliggen.Dat wordt Awkward op het volgende familiefeest

ik las behaard en dat maakte het niet beterIk had voor TO zo een feeks. Laat ze wel geen vadsige scheet uit haar bejaard gat toen ze naast me stond zeker?
De kans is heel reëel dat dit ook klopt.ik las behaard en dat maakte het niet beter
wat een zwarte dagVoorkeur voor Jupiler!
. Het zou geen goede zaak zijn als die hier zouden zittenwat een zwarte dag.
Ik kan alleen maar hopen dat één van zen scharrels (enfin zit hem nog in die periode ik volg het minder op de voet op) per ongeluk op zijn account zit te posten. Of dat het het warm weer is dat zijn tol eist.
Pro tip, afkoelen met een Stella.

Ik dacht dan weer aan deze:Kwestie van Jan Jambon ook is rust te gunnen:
![]()
Steek het maar op de sticker ja...Vandaag in de trein kom ik deze sticker tegen.
En nu ben ik al heel de dag aan @Str8_6 aan het denken.Bekijk bijlage 20528
Ja want hier zie ik amper nog iets van u verschijnen...Steek het maar op de sticker ja...
Leugens!Ik vind het altijd spijtig dat er zo weinig op televisie is tijdens de zomer. Niets zo dom als een saaie dinsdagavond in de zomer. En alle dagen terrassen steekt ook tegen hoor![]()
Vrouwentaal voor: ik mis u @Str8_6Ja want hier zie ik amper nog iets van u verschijnen...
Ik werk met zicht op een park daar zitten er dan pubers buiten op een bankje wat te genieten van hun vrijheid terwijl wij maar zitten te werken. Ik heb dan goesting om mij erbij te zetten met een pintje in plaats van in mijn aircoloze bureau te zitten puffen en tokkelen.Ik heb deze namiddag aan een aantal zaken gemerkt dat de examens gedaan zijn voor de scholieren.
Bij de Colruyt heb ik bij de kassa een groep meisjes gezien, kauwgom kauwende tieners (ja, allemaal).
De bediende aan de kassa zei dat je minstens 16 moet zijn om sigaretten te kopen. Gemopper.
Bij het het wandelpad langs een aantal jongens gepasseerd, die blijkbaar terugkeerden van het voetbalveldje in de buurt.
Daarnet passeerden wat jongeren met bonkende muziek het wandelpad, alsof er ergens in de verte een festival bezig is.
Altijd een aparte sfeer, het einde van de schoolexamens in juni. Alsof je een beetje zelf terug gekatapulteerd wordt naar die tijd.