Het grote slowchat topic

Sinds anderhalf jaar een rijbewijs en rondgereden met een kleine SUV (Hyundai Kona). Rijbewijs en lessen gehaald met een Kia Rio.

Bon, nu de Hyundai naar de garage en ze zijn de vervangwagen komen brengen. Een Toyota Corolla sedan, ben 5 minuten bezig geweest om hem vanop de baan in de garage te krijgen, elke 5 meter stoppen om te zien of ik niet tegen het hek, of de poort of de muur ben gereden.
Natuurlijk geen sensors actief tijdens het parkeren, dus tegen mijn fietsstuur gereden bij het parkeren...

Andere afmetingen, die koppeling die anders werkt, geen oude handrem maar met een knopje, meer electronica...De komende dagen gaan heel zenuwachtig doorgebracht worden :laugh:

Voorkeur voor Jupiler!
wat een zwarte dag :( .

Ik kan alleen maar hopen dat één van zen scharrels (enfin zit hem nog in die periode ik volg het minder op de voet op) per ongeluk op zijn account zit te posten. Of dat het het warm weer is dat zijn tol eist.

Pro tip, afkoelen met een Stella.

wat een zwarte dag :( .

Ik kan alleen maar hopen dat één van zen scharrels (enfin zit hem nog in die periode ik volg het minder op de voet op) per ongeluk op zijn account zit te posten. Of dat het het warm weer is dat zijn tol eist.

Pro tip, afkoelen met een Stella.
Het zou geen goede zaak zijn als die hier zouden zitten 😬

Kwestie van Jan Jambon ook is rust te gunnen:

kijk-daar-de-laatste-humo-abonnee-wij-vroegen-context-bij-deze-foto-u-vond-ze

Ik heb deze namiddag aan een aantal zaken gemerkt dat de examens gedaan zijn voor de scholieren.

Bij de Colruyt heb ik bij de kassa een groep meisjes gezien, kauwgom kauwende tieners (ja, allemaal).
De bediende aan de kassa zei dat je minstens 16 moet zijn om sigaretten te kopen. Gemopper.

Bij het het wandelpad langs een aantal jongens gepasseerd, die blijkbaar terugkeerden van het voetbalveldje in de buurt.

Daarnet passeerden wat jongeren met bonkende muziek het wandelpad, alsof er ergens in de verte een festival bezig is.

Altijd een aparte sfeer, het einde van de schoolexamens in juni. Alsof je een beetje zelf terug gekatapulteerd wordt naar die tijd.

Ik heb deze namiddag aan een aantal zaken gemerkt dat de examens gedaan zijn voor de scholieren.

Bij de Colruyt heb ik bij de kassa een groep meisjes gezien, kauwgom kauwende tieners (ja, allemaal).
De bediende aan de kassa zei dat je minstens 16 moet zijn om sigaretten te kopen. Gemopper.

Bij het het wandelpad langs een aantal jongens gepasseerd, die blijkbaar terugkeerden van het voetbalveldje in de buurt.

Daarnet passeerden wat jongeren met bonkende muziek het wandelpad, alsof er ergens in de verte een festival bezig is.

Altijd een aparte sfeer, het einde van de schoolexamens in juni. Alsof je een beetje zelf terug gekatapulteerd wordt naar die tijd.
Ik werk met zicht op een park daar zitten er dan pubers buiten op een bankje wat te genieten van hun vrijheid terwijl wij maar zitten te werken. Ik heb dan goesting om mij erbij te zetten met een pintje in plaats van in mijn aircoloze bureau te zitten puffen en tokkelen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan