Squidward
Well-known member
Plausible deniability, babes!Maar dan nog, als ze nog enige plannen in die richting had, zou ze me vast niet geblokkeerd hebben op fb![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plausible deniability, babes!Maar dan nog, als ze nog enige plannen in die richting had, zou ze me vast niet geblokkeerd hebben op fb![]()
Efkes kaderen dat ik best wel neurotisch ben wat structuur betreft. Ik ga dus effectief zeggen: "Nee, in de voormiddag ga ik daar niet naar toe want anders eten we anderhalf uur later, dan komt er ook niets meer in huis van middagrust en is gans den dag om zeep."
Terwijl mijn ex dan weer eerder zal zeggen: "Dan stoppen we onderweg wel in een supermarkt, geven haar in de auto iets te eten en kunnen jullie een dutje proberen doen terwijl ik rijd."
Ik merk dat dat voor mij "niet werkt" en ik daar effectief door van slag ben, dus ga zo een dingen vermijden. Ik zie dat mijn dochter dat ook wat heeft, hij vindt dat ik mijn nood aan planning dan wat projecteer op haar en wil niet dat ze ook zo rigide zal worden als ik omdat ze niets anders gewend is. En dan kan er al wel eens een misplaatst woordje vallen... Zoals bij ons allemaal als we moe zijn en ambras hebben.![]()
Goh, ik ben ook veel meer zo dan mijn vrouw, maar met een jong kind is een ritme aanhouden toch gewoon logisch? Naar mijn bescheiden mening maak je je eigen leven (met een baby of jong kind) ook onnodig moeilijk door los om te springen met structuur.

Alles begint met een tankkaart.Mijn droom is de bibliotheek van Belle & het Beest. #dreambig
Weet ik niet. Belt em ens op?En uw prins albert? Deed die pijn?
Het is evaluatieperiode op het werk en schijnbaar zijn de collega’s lovend over mijn#wannezwayoflife
Ik stond aan de lichten (rood) te wachten en ineens is er een enorme klap en alle ruiten sneuvelden vooraan + de airbag klapte open. Blijk iemand zonder te remmen los op mij gereden te zijn.![]()
De meningen daarover zijn mogelijk verdeeldZelf had ik dus helemaal niks

Juist. Er is nog zoiets als werken. Hoe kon ik dat vergetenSommige mensen werken tussen pakweg 9 en 17u.![]()
En ik maar denken dat tanden een "no go" waren!Soms betrap ik mijn man erop en dan help ik hem een 'handje'.
Of een 'tandje'.
![]()

Gewoon even in het glas steken en dan komt het wel goed.En ik maar denken dat tanden een "no go" waren!![]()
dat past inderdaad volledig bij het beeld dat ik van u heb, zo’n mammezel die op haar hakken en een strakke broek komt aandraven voor een boswandeling![]()

Leuk, pijpen op grootmoeders wijze.Gewoon even in het glas steken en dan komt het wel goed.
Daar zitten tenminste geen scherpe randjes aanLeuk, pijpen op grootmoeders wijze.

Je vergeet alle slachtoffers van acute diarree toen ze op toilet per ongeluk bij P&A terechtkwamen.Dat kan allemaal geen kwaad, ik denk niet dat er ooit iemand ziek is geweest van een gsm vast te hebben gehouden tijdens een toiletbezoek.
Je minimaliseert de cijfers nogal opvallend...En dan nog, 6.7 keer meer dan 0,00001 is nog altijd een marginaal getal.
Mijn madam toch.Je minimaliseert de cijfers nogal opvallend...
Fan van wurgseks?
HerkenbaarMijn madam toch.
Dat ze maar oppast dan...Mijn madam toch.

Sorry, kzalletniemeerdoen!Van die strontchauffeurs die denken "ah een fietssuggestiestrook is geen fietspad dus ik mag gewoon de fietser van de baan rijden!". En al zéker als ze dat 20 meter voor een rood licht doen en dus sowieso moesten stilstaan. BLIJF GEWOON ACHTER MIJ KUTWIJF. Ik snap dat het gemakkelijk is om in uwe dikken metalen bak efkes te doen alsof ge alles moogt maar zo nonchalant omgaan met een zwakke weggebruiker is voor mij echt het laagste van het laagste.