Het grote slowchat topic

Efkes kaderen dat ik best wel neurotisch ben wat structuur betreft. Ik ga dus effectief zeggen: "Nee, in de voormiddag ga ik daar niet naar toe want anders eten we anderhalf uur later, dan komt er ook niets meer in huis van middagrust en is gans den dag om zeep."
Terwijl mijn ex dan weer eerder zal zeggen: "Dan stoppen we onderweg wel in een supermarkt, geven haar in de auto iets te eten en kunnen jullie een dutje proberen doen terwijl ik rijd."
Ik merk dat dat voor mij "niet werkt" en ik daar effectief door van slag ben, dus ga zo een dingen vermijden. Ik zie dat mijn dochter dat ook wat heeft, hij vindt dat ik mijn nood aan planning dan wat projecteer op haar en wil niet dat ze ook zo rigide zal worden als ik omdat ze niets anders gewend is. En dan kan er al wel eens een misplaatst woordje vallen... Zoals bij ons allemaal als we moe zijn en ambras hebben. 😉

Goh, ik ben ook veel meer zo dan mijn vrouw, maar met een jong kind is een ritme aanhouden toch gewoon logisch? Naar mijn bescheiden mening maak je je eigen leven (met een baby of jong kind) ook onnodig moeilijk door los om te springen met structuur.

Schattie godverdomme, ik heb al gezegd dat ik het zo niet meende. Het is echt niet nodig om dan nog eens 2 profielen hier aan te maken om uw punt nogmaals te maken !!! :angry:

Toch even gedubbelcheckt :unsure:

1684324516777.png

Didn't check out.

1200px-Backroom_Casting_Couch%2C_Original%2C_Scottsdale%2C_AZ.jpg

Laatst bewerkt:
#wannezwayoflife
Het is evaluatieperiode op het werk en schijnbaar zijn de collega’s lovend over mijn
“Sound judgement & decision making skills”.

Monkey.gif toen bazin me dat vertelde.

Of ik gebruik dat talent volledig en uitsluitend in professionele context, dat kan ook nog.

Nog 2 dagen om mee te doen!

Van die strontchauffeurs die denken "ah een fietssuggestiestrook is geen fietspad dus ik mag gewoon de fietser van de baan rijden!". En al zéker als ze dat 20 meter voor een rood licht doen en dus sowieso moesten stilstaan. BLIJF GEWOON ACHTER MIJ KUTWIJF. Ik snap dat het gemakkelijk is om in uwe dikken metalen bak efkes te doen alsof ge alles moogt maar zo nonchalant omgaan met een zwakke weggebruiker is voor mij echt het laagste van het laagste.
Sorry, kzalletniemeerdoen!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan