Groot Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic

2 tientoners in m'n straat, oprit en straat compleet geblokkeerd ....weeral eens NUL communicatie van aaannemer, terug chappe bedrijf

3de keer in 14 dagen, ga es een belleken doen peins ik, maar eerst vinden wie
De 3weken latere fluvius (aankondiging) hielt nog een beetje rekening, deze mensen zeggen compleet niks


Afijn 30 minuten zei hij, maar je zou zo maar een belangrijke afspraak missen of den ambulance kan niet door en mag 1km rondrijden
Dit krijgt gevolg voor de werfleider van mijn kant 1x 2x 3x was ik tolerant ... geen 4x 5x

en ... vergunning daarvoor mijn voeten, dat is complete bullslshit
wijkagent nog es informeren ook, nu is het me beu
 
aaannemer, en tientoners vergeten hé man!

Een mens tijpt beter niet kwaad én met zwaar ochtendhumeur zijn ergernissen.
 
aaannemer, en tientoners vergeten hé man!

Een mens tijpt beter niet kwaad én met zwaar ochtendhumeur zijn ergernissen.
Dan had chappe en bullslshit er ook bij mogen staan.
Leestekens op het einde van een zin zijn ook fijn.

Maar ik begrijp wel als dat maar 30 minuten duurt dat hij niet elke dag, overal waar hij moet leveren, in elke straat gaat aanbellen om aan te kondigen dat hij er 30 minuten gaat staan.
 
weet ge wat fuck it ik hoef hier niks uit te leggen camion 2 blokeert ondertussen al hans de dag het stroate en dat is not done zonder aanvraag leestekens foert behalve op het eint !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
weet ge wat fuck it ik hoef hier niks uit te leggen camion 2 blokeert ondertussen al hans de dag het stroate en dat is not done zonder aanvraag leestekens foert behalve op het eint !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is hier zwam waar dit topic staat. Niet te serieus nemen.

En kan je eventueel je buur (of toekomstige buur als het nieuwbouw is) contacteren?
Misschien kunnen zij laten weten wanneer er leveringen of werken gepland zijn (als je de hinder uitlegt zullen ze wel begripvol zijn aangezien jullie buren zijn/worden) i.p.v. de aannemers die het waarschijnlijk toch niet zullen doen of 1x en dan weer "vergeten"?
 
Het is hier zwam waar dit topic staat. Niet te serieus nemen.

En kan je eventueel je buur (of toekomstige buur als het nieuwbouw is) contacteren?
Misschien kunnen zij laten weten wanneer er leveringen of werken gepland zijn (als je de hinder uitlegt zullen ze wel begripvol zijn aangezien jullie buren zijn/worden) i.p.v. de aannemers die het waarschijnlijk toch niet zullen doen of 1x en dan weer "vergeten"?
Zie non zwam, origineel ergernis topic.

Laat ze hier maar zwammen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Vroeger was kleurverf maken een kunst op zich, is het jammer dat nu elke kunstenaar zomaar aan geleik welke kleur kan geraken dat ie wil? Niet voor alle kunstenaars zal het misschien goed eindigen maar kunst op zich zal hier geen probleem mee hebben denk ik. De link tussen je technische capaciteiten en kunst worden nog vager maar da's een fenomeen dat al lang geleden gestart is, bij moderne abstracte kunst draait het nu vaak ook al vooral om het idee en heel wat minder op de technische moeilijkheid van de creatie.
:wallbash:
 
  • Wow
Waarderingen: 515
Ik had eerst 'onze nieuwe keuken' geschreven, en dan keuken verbeterd naar huis. Maar de onze dus gemist.

Rookie mistake :(
 
  • Support
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan