Groot Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic

Heb het weer gekunnen, gekund
Z
opas moest ik naar de garage omdat er een spiegel was afgereden van onze camionette opt werk.
Ik moest maar een half uurtje wachten en het ging gepiept zijn.

Dus ik doe een wandelingetje in de buurt, zag ik een weide met geiten , reeën en herten etc...
Ik dacht dat het wel een origineel beeld ging zijn, om een selfie te nemen en als profielfoto voor op FB met zo'n hert.
Met wat lang gras benader ik het beestje, hij at uit mijn hand, en dan nam ik mijn gsm voor om een foto te nemen.
Opeens verschiet schrok hij (van de klik van de camera?), en stoot hij met zijn gewei in mijn gezicht.
Net onder mijn oog, meteen een bloed uitstorting bloeduitstorting van jewelste...

Toen ik terug ging terugging naar de garage verschoten schrokken ze zich een bult "wat is er met jouw je gebeurd"...

Note to self: don't enter wild animals habitat.
 
Ben benieuwd, zondag ne marathong lopen in Gent. Ziet er voorlopig naar uit dat dat allemaal in de regen zal zijn precies.
Hoe ziet dat eruit, zo'n marathong?

download.jpg
 
En taalfouten.
Akkoord, maar soms kan je beter 'niets' zeggen, afhankelijk van de 'timing'. :tongue:

Wanneer er hier (eindelijk) nog eens een deftige serieuze discussie gaande is, en iemand dan 'plots' als eerste en enige reactie reageert met: "Het is ik word en NIET ik wordt!" Ah wel, daar krijg ik ook het schijt van. Die timing komt dan 'naar mijn mening' gewoon slecht over.

Dan denk ik: "Is dat uw enige bijdrage? Bedankt en tot Siens."

Voor zo'n zaken dient dan dit topic "het-grote-bg-in-de-context-taalfouten-topic" en niet als reactie op serieuze discussies.

Allé ja dat is mijn mening alvast.
 
Akkoord, maar soms kan je beter 'niets' zeggen, afhankelijk van de 'timing'. :tongue:

Wanneer er hier (eindelijk) nog eens een deftige serieuze discussie gaande is, en iemand dan 'plots' als eerste en enige reactie reageert met: "Het is ik word en NIET ik wordt!" Ah wel, daar krijg ik ook het schijt van. Die timing komt dan 'naar mijn mening' gewoon slecht over.

Dan denk ik: "Is dat uw enige bijdrage? Bedankt en tot Siens."

Voor zo'n zaken dient dan dit topic "het-grote-bg-in-de-context-taalfouten-topic" en niet als reactie op serieuze discussies.

Allé ja dat is mijn mening alvast.
Ik heb eigenlijk zelden nog iemand IN de discussie zelf zien kappen op iemands schrijffouten.
Als dat gebeurt, mag je altijd reporten, want daar dient een discussie niet voor.
 
Ik heb eigenlijk zelden nog iemand IN de discussie zelf zien kappen op iemands schrijffouten.
Als dat gebeurt, mag je altijd reporten, want daar dient een discussie niet voor.
Ik heb mijzelf als voorbeeld genomen. Mijn zin was toen meteen weg om nog verder te discussieren in een 'tot dan toe' leuke conversatie met veel inhoudelijke en grondige argumenten, en ik ben toen maar, gaan slapen. Ik ga nu wel niet de moeite doen die conversatie nog op te zoeken, dat is alweer even geleden.

Ik ben akkoord, dat je altijd wel iemand mag wijzen op taalfouten (voornamelijk dt fouten), zelfs in topics die daar niet voor dienen, maar dan wens ik wel dat je ook deelneemt aan de discussie en niet alleen dat ene woordje eruit haalt om ... :tongue:
 
Terug
Bovenaan