Groot Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic

Ik heb gisteren de stap gewaagd en mij een profiel aangemaakt op 4 dating apps. 🙈

Fb dating, bumble, tinder en okcupid en heb ook nog happn staan maar daar nog niks mee gedaan. Ja wss te veel apps maar ik ga nog zien welke ik het fijnste vind. Vorige keer was dat fb dating en bumble. Okcupid en happn had ik toen niet. Ik heb 6 foto's, 2 selfies, 2 full body, 1 halve en 1 met een kat van men ouders.

Wel grappig op fb dating had ik 2 likes van mannen die ik me nog herinner van vorige keer - eind 2021.
@Wannez heeft al men profiel gekeurd en vind vindt het 1 van de betere profielen die hij al gezien heeft 😎

giphy.gif

Sry voor de correctie, maar het is 'hij vindt'

Schrijffouten in een profiel, best vermijden :shutup:
 
Ze zouden moeten toelaten als je voor 4 schermen betaalt, je mag kiezen wie of waar die vier schermen. Is dat dan voor je zus tweehonderd kilometer verder, so be it. Idem een vriend, zolang je bij de betaalde schermen blijft. Hun issue is sowieso gewoon dat wie plaatjses verkoopt in zijn plan er het geld van heeft en NF niks. Al zou ik in hun geval voorzichtiger zijn, want waar er zeker veel mensen zijn die op NF een gamma aan dingen vinden, zijn er vast en zeker méér die eigenlijk weinig waar voor hun geld ondervinden. Ik heb NF maar kijk ik meer dan een keer per week? Nee. Vólg ik effectief iets? Misschien twee of drie keer per jaar. Ik kijk vaker iets uit tegenwoordig omwille van reviews schrijven, maar veel daarvan zou wegvallen mocht ik dat niet meer doen. Ik zou moeten effectief 'hm, eens nadenken' doen en ik ben ook geen lid meer. Hun 'copyright' redenering om niet alle catalogi gelijk te stellen wordt ook oud nieuws. Eigenlijk maakt Netflix nu een beetje de fout die indertijd Blockbuster heeft doen ondergaan, ze rusten op lauweren die in feite niet zo stevig zijn.
Voor een leerkracht Nederlands is deze post toch wel van rare zinsconstructies en grammaticale fouten verzadigd.
 
Dus veel profeit ga je er toch niet uithalen als het enkel voor de financiele overweging is imo.
Fietspad voor dit stuk straat blijft onafgewerkt, ondertussen behoorlijk kapot gereden want enkel basic onderlaagje grint. Is ook gevaarlijk en er zijn hier wel een hoop fietsers.
Zij wordt vervolgens enorm kwaad omdat ze zich, ja, beledigd voelde? Heb het nog proberen uit te leggen (hoewel dat imo niet nodig is) om haar wat te kalmeren, maar ik kreeg er geen spelt meer tussen. :laugh:
 
Voor een leerkracht Nederlands is deze post toch wel van rare zinsconstructies en grammaticale fouten verzadigd.
Maar ik post hier niet als leerkracht Nederlands, ik post hier als Squidward. Online persona is niet hetzelfde als dagdagelijks. Plus ik ben ook niet van opleiding leerkracht Nederlands, ik geef nu dit vak naar het beste van mijn kunnen, mijn werk is zorgvuldig.
 
Ik kan die post van "515" niet replyen blijkbaar:

Ja ik typ vaak zoals ik in mijn dialect praat, en sorry maar ik ga me niet aanpassen op een doorsnee forum.
Leef ermee of kijk ernaast.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ik kan die post van "515" niet replyen blijkbaar:

Ja ik typ vaak zoals ik in mijn dialect praat, en sorry maar ik ga me niet aanpassen op een doorsnee forum.
Leef ermee of kijk ernaast.
Heeft niks met dialect te maken.
Of spreek je de “IJ” en de “EI” anders uit?

IMG_7382.jpeg
 
Heeft niks met dialect te maken.
Of spreek je de “IJ” en de “EI” anders uit?

Bekijk bijlage 19837
Ik heb ze zelfs niet bij stilgestaan, ik typ vaak zoals ik denk dat het klinkt in mijn dialect.
Maar ik krijg het 'SCHEIT' van mensen die er hun levenswerk van maken om mensen die ze niet eens kennen daar op aan te spreken.

Als dat nu nog een werkgever is of een leraar die zijn leerlingen dit soort discussies wil besparen in de toekomst, akkoord.

Maar ik moet niet betrokken worden in wat random discussies over hoe ik schrijf op dit forum, waarvoor dank.
 
Terug
Bovenaan