Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat heeft ze van de papa heeOver hoogbegaafdheid wil ik momenteel niet spreken, maar we merken hier nu al wel dat ze (vooral qua communicatie) al voor loopt op veel leeftijdgenootjes. Ze vervoegd eigenlijk al lang (niet altijd juist) werkwoorden,

Flinke glitch jaIs gewoon een glitch in de matrix. Ze zullen weer wat verandert hebben.

Heb jij nu de mop van @Lint gestolen?Flinke glitch ja![]()
het pijl van P&A is toch ook dramatisch aan het worden preciesMaar in deze richt je je peilen toch echt op de verkeerde zaken

Die mods hier zijn voor niks te vertrouwen. Zeker degenen met tattoos niet.Heb jij nu de mop van @Lint gestolen?
Nee gewoon in het daarvoor voorziene topic gepostHeb jij nu de mop van @Lint gestolen?
Dit klopt maar deelsDie mods hier zijn voor niks te vertrouwen. Zeker degenen met tattoos niet.
Dit klopt maar deels...Dit klopt maar deels
Dtit klopdt maar dteels.Dit klopt maar deels...
Welk deel?Dit klopt maar deels
Dat op uw bakkesWelk deel?
Ik zou liever hebben dat ge uw broek dicht houdt.Dat op uw bakkes
machdtmisbruik door de motsDat op uw bakkes
Ik nie snap nieIk zou liever hebben dat ge uw broek dicht houdt.
Dt-fouten verkopen voor grof geld?hoe denk je dat hij zijn zwembad betaald?
gij snapt het tenminste hoe er geld binnen komtDt-fouten verkopen voor grof geld?
Had ik maar zo'n zomersIk zit met een redelijk ruime zomer die ik zou willen ombouwen tot extra kamer

Brain fogHad ik maar zo'n zomers![]()