Groot Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic

Geen flauw idee wie/wat dat moet zijn, maar vermits koude plat het mooi vindt, zal het wel iets literair zijn?

Mooie tat wel.
MV5BYmM1YmUzMzMtNzhkMi00OTQyLTkyNWMtZjRhNzkyMmZjZTdhXkEyXkFqcGdeQXVyMTMyMDM4MTc3._V1_UY1200_CR485,0,630,1200_AL_.jpg

+
will-smith-oscars-1648435883.jpg

+
64319481-sticker-on-car-flag-of-germany-germania-deutschland-with-the-inscription-de-vector-for-print-or-webs.jpg
 
Ik begin niet meer aan sudoku's, ik wordt pisnijdig als ik ze niet kan afmaken of als het te lang duurt, idem voor schaken.

Ik heb vandaag ook zo een mail gekregen.
Toevallig 1 april overtreding😁
Mn rekening word op 1 october geblokkeerd,ben curieus😁
Rekeningnummer LT36 3250 .... .... ....
Betalingskenmerk BE 16....
Een boete van de taalpolitie zou ik ook geloofwaardiger vinden. 😜
 
Dat was niet wat ik bedoelde - maar zegt wel veel dat dit je interpretatie was - ik bedoelde dat iedereen wel iemand’s ‘ugh, ge steekt tegen’ is. Omdat jij je afvroeg waarom iemand een - in jouw ogen - vrij perfect persoon niet direct zou vastleggen voor het leven. Maar dat je het opvat als en reageert met uiterlijk en als gepakt worden op woordkeuzes… dat is veelzeggend.

De vooroordelen zijn er echt wel hoor, op sommige plaatsen.
Tijdens Covid mochten enkel de kinderen van zorgpersoneel naar de crèche. Ze kennen de papa ook, lockdown toen dus die was niet gaan werken. Zijn ze er in geslaagd om te bellen naar mijn gsm (niet gehoord), gezien ik niet opnam naar de vaste lijn van mijn werk gebeld waarna ik naar de papa mocht bellen om haar te gaan halen aangezien ik -wat een verrassing - op het werk zat en de papa niet! 🙈
Daar was hij behoorlijk pissed om en terecht ook. Gezien die omstandigheden én die zijn gekend, bel je toch eerst naar de papa?

Een kort streepje is geen gedachtestreepje.

Een gedachtestreepje – ook wel ook wel het ‘halve kastlijntje’ genoemd – wordt steeds populairder en is een lang streepje. Is dit de nieuwste rage? Uitgekeken op de beletseltekens?
 
Terug
Bovenaan