Groot Het grote BG BA-DUM-TSS-topic

Ravioli blikken. Al jaren mijn wandel eten. Elke keer lachende wandelgenoten. "Cege heeft zijn keukentje weet mee " (red: gasbrandertje). Maar wie staat er altijd 5 min later zijn sandwiches erin te doppen???

Zoveel vreugde en plezier voor 1 euro <3
De domicilieringen gaan hier van een rekening waar max 1000 euro of 2000 euro opstaat. Elke maand gaat een vast bedrag daar naartoe via een automatische opdract. Worst what can happen? Visa gehackt en 1000 kwijt
Awel, je gaat 1000 potten aan ravioli plezier missen, meneer de schizofrene patser/schraper
 
Awel, je gaat 1000 potten aan ravioli plezier missen, meneer de schizofrene patser/schraper
De mogelijkheden om warm eten in de rugzak mee te nemen zijn nogal beperkt. Ravioli, aiki of vriesdroog macaroni, that's it.

Ik zal volgende keer als ik aan een rots hang te slingeren een zeebaars met asperges maken ;)
 
De mogelijkheden om warm eten in de rugzak mee te nemen zijn nogal beperkt. Ravioli, aiki of vriesdroog macaroni, that's it.

Ik zal volgende keer als ik aan een rots hang te slingeren een zeebaars met asperges maken ;)
Als ge zou willen. Als ge terwijl ge aan die rots hangt uw gasvuurke kan gebruiken om uw ravioli op te warmen kunt ge zowel wat zeebaarsbakken en asperge's stoven
 
Als ge zou willen. Als ge terwijl ge aan die rots hangt uw gasvuurke kan gebruiken om uw ravioli op te warmen kunt ge zowel wat zeebaarsbakken en asperge's stoven
Ik zou denken dat uw eten meenemen in een thermos voedselcontainer nog praktischer is dan met uw blik, blikopener, gasfles en gasfornuisje wat rond te bengelen?
 
Ik zou denken dat uw eten meenemen in een thermos voedselcontainer nog praktischer is dan met uw blik, blikopener, gasfles en gasfornuisje wat rond te bengelen?
Nog nooit clifhanger gezien zeker? Echte venten zitten daar niet mee in.
 
Gasten, het is hier wel wat ridicuul aan het worden. Mijn gasbrandertje is opgeplooid de grootte van een 50cl waterflesje, gasflesje inbegrepen. Dus een non-issue.

Als je een week in de bergen rondtrekt, dan is iets warms kunnen binnensteken welgekomen. "warm eten in een thermos", als je een diarree fontein wil maken, be my guest. Verder is het is niet dat er daar op de bergtoppen Colruyten staan of zo of restaurants. Dus als er alternatieven zijn, altijd welkom in PM.

Vooral @REpute - ik hoor het graag hoor. Eten dat niet al te veel weegt en in de rugzak kan. En moet opwarmbaar zijn in een gasbrandertje. Er gaat Aiki, gasbrander en van dat zakkeneten meer. Soms, als ik fancy wil doen, stokbrood en zwanworsten en knijpzakjes ketchup. Ik weet echt niet wat er zo grappig is aan blikken ravioli van een euro. Ik kan volgende keer ook een familie blik van 3 euro meenemen en de helft wegsmijten als je dat liever hebt.

Als ge zou willen. Als ge terwijl ge aan die rots hangt uw gasvuurke kan gebruiken om uw ravioli op te warmen kunt ge zowel wat zeebaarsbakken en asperge's stoven

Je hebt dus letterlijk 50cm plek nodig om dat vuurke te zetten. Ik heb nog aiki brol zitten opwarmen terwijl ik een waterval aan het beklimmen was om de innerlijke mens te verwarmen.
 
Kunt ge niet gewoon een recept meenemen om berggeit klaar te maken? Da’s nog kleiner dan een blik ravioli.

Ik heb nog aiki brol zitten opwarmen terwijl ik een waterval aan het beklimmen was om de innerlijke mens te verwarmen.
Nu heb ik meteen een beeld voor mij van Sylvester Stallone die met 1 arm naar de volgende natte steen grijpt, en terwijl met de andere arm in dat potteke Aiki noedels aan het roeren is dat op een gasvuurke op zijn rug aan het warmen is.

Is dat een beetje accuraat?
 
Terug
Bovenaan