Groot Het grote BeyondGaming Dating offtopic

Tonerider

Well-known member
Nu ik me er zelf voor mijn 110 kg % heb ingesmeten en er een gebrek is aan begrip qua what to say en what not to say van mijnentwege, dacht ik eens te polsen wat jullie kunnen bedenken qua zinnen die vlot en eerlijk klinken, maar misschien toch niet helpen om wat likes te verzamelen.
Sowieso is dat bij mij heel mijn profiel, maar ik had toch graag wat specifieke slagzinnen van jullie geweten die ik misschien kan toevoegen.

Zelf had ik deze al:
-ik ben geen ridder op een wit paard, maar zit wel op een schimmel.
 
Nu ik me er zelf voor mijn 110 kg % heb ingesmeten en er een gebrek is aan begrip qua what to say en what not to say van mijnentwege, dacht ik eens te polsen wat jullie kunnen bedenken qua zinnen die vlot en eerlijk klinken, maar misschien toch niet helpen om wat likes te verzamelen.
Sowieso is dat bij mij heel mijn profiel, maar ik had toch graag wat specifieke slagzinnen van jullie geweten die ik misschien kan toevoegen.

Zelf had ik deze al:
-ik ben geen ridder op een wit paard, maar zit wel op een schimmel.

Ahja, kerst, de ideale moment om erin te vliegen. 😊
 
Nu ik me er zelf voor mijn 110 kg % heb ingesmeten en er een gebrek is aan begrip qua what to say en what not to say van mijnentwege, dacht ik eens te polsen wat jullie kunnen bedenken qua zinnen die vlot en eerlijk klinken, maar misschien toch niet helpen om wat likes te verzamelen.
Sowieso is dat bij mij heel mijn profiel, maar ik had toch graag wat specifieke slagzinnen van jullie geweten die ik misschien kan toevoegen.

Zelf had ik deze al:
-ik ben geen ridder op een wit paard, maar zit wel op een schimmel.

Uw poes of uw leven, werkt altijd.
 
met die ballen in de boom en een ster die heel de dag staat te blinken, dacht ik dat er genoeg subliminilimnale signalen werden gezonden die de eenzame dames wat onvoorzichtiger zou maken en ook mij een kans te geven.

Moest dat niet voldoende zijn doet rohypnol wel den truc.
 
Laatst bewerkt:
Hey, ik ben Toon en zit graag alleen op een bank in een bos te gluren en fotograferen in deze kleren:
pPECFyp.jpg
 
Voor een lekker ding: swipe left
Voor een intelligente man met goeie humor: swipe ook left
Swipe maar gewoon left
Alle kom, doe dan
Left.
Das <- die kant op
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
Reacties
54
Weergaven
3K
Deleted member 621
D
Terug
Bovenaan