quo_vadis
Well-known member
geen idee waar ze hun cijfer halen. Als ik dan ik kijk op de filebarometer van het Vlaams Verkeerscentrum dan is het perfect gemiddeldIk wist zelfs niet dat we meer dan 1000km (grote) wegen hadden
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen idee waar ze hun cijfer halen. Als ik dan ik kijk op de filebarometer van het Vlaams Verkeerscentrum dan is het perfect gemiddeldIk wist zelfs niet dat we meer dan 1000km (grote) wegen hadden
Humble-zwembad-brag
Staat int artikel. Vertraagd verkeer telt mee door als file. Ja volgens die metric ligt het land plat jageen idee waar ze hun cijfer halen. Als ik dan ik kijk op de filebarometer van het Vlaams Verkeerscentrum dan is het perfect gemiddeld
Filebarometer | Vlaams Verkeerscentrum
www.verkeerscentrum.be
Lokeren ook niks. Net op de lijn waar juist niks valtSint niklaas niets![]()
Raar ik kom van dendermonde en daar ligt er toch ook wel wat.Lokeren ook niks. Net op de lijn waar juist niks valt
Hasselt/Genk was deze middag ook al chaos toen er maar een paar cm lag, wil niet weten hoe het er nu aan toe gaat...In Brussel hebben ze de Belliardtunnel afgesloten, het is absolute carnage hier. Ik was al schuifelend te voet nog altijd sneller dan al die wagens die op 1 rijstrook richting Montgomery moeten
Heel de dag de neerslagradars van het KMI en buienradar zitten bekijken. Volgens die radars zou het hier ook zowat heel de middag moeten hebben sneeuwen en heb mijn verplaatsingen daar aan aangepast. Uiteindelijk voor niks want er is geen enkele vlok gevallen.Sint niklaas niets![]()

Break a leg-day.Het gaat morgen waarschijnlijk een hel worden op de niet-gestrooide secundaire wegen, de voetpaden in de stad,...
Het doet mij hier eigenlijk een beetje aan FB en Hoplr posts denken.
Hier is geen vlokje gevallen.

Moest iedereen eens doen wat hij zou moeten doen zou dit geen probleem zijn.Het gaat morgen waarschijnlijk een hel worden op de niet-gestrooide secundaire wegen, de voetpaden in de stad,...
Ik heb gestrooid, en de Duitse deelstaatambassade wat verder in de straat ook (uiteraard, Deutsche Grüntlichkeit). Het wijkcommissariaat daarentegen, of alle restaurants...Moest iedereen eens doen wat hij zou moeten doen zou dit geen probleem zijn.