Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker? Want ik zit ook in roeselare en hier is het een echte sneeuwbom. Als het zo doorgaat zitten we binnen de 6 maand ondergesneeuwd. Dit is gewoon een dag die de geschiedenis zal ingaan als de dag die belgie op de sneeuwkaart gezet heeft. Gewoonweg memorabel.Hier in Roeselare ook maar ik moet echt met mijn ogen knijpen om ze te zien vallen.
Hasselt ook al alles dichtgesneeuwd op een uurtje, als het zo echt tot deze avond/nacht blijft sneeuwen zal er wel 5-10cm liggen.Straten liggen al volledig dicht hier in zuid Limburg
Als dit zo blijft voortdoen (grens O-VL - VL-BR) dan zal er toch meer dan 10cm liggen tegen vnv.
Ik wou al op u reageren: "Hier in Hasselt ligt meer dan 10 centimeter". Maar ik ben toch maar eerst met mijn meetlat naar buiten gegaan en het is 3,5 centimeter.In ZW Hasselt is er al > 3 CM gevallen en het blijft doorgaan![]()

Ondertussen toch al 5 CM hier.Ik wou al op u reageren: "Hier in Hasselt ligt meer dan 10 centimeter". Maar ik ben toch maar eerst met mijn meetlat naar buiten gegaan en het is 3,5 centimeter.![]()