Herfst en winter 2023/24

Ja, steenweg hier in het dorp staat ook "oranje" maar der is niks van file te zien. Gewoon traagrijdend verkeer.

In Brussel hebben ze de Belliardtunnel afgesloten, het is absolute carnage hier. Ik was al schuifelend te voet nog altijd sneller dan al die wagens die op 1 rijstrook richting Montgomery moeten

In Brussel hebben ze de Belliardtunnel afgesloten, het is absolute carnage hier. Ik was al schuifelend te voet nog altijd sneller dan al die wagens die op 1 rijstrook richting Montgomery moeten
Hasselt/Genk was deze middag ook al chaos toen er maar een paar cm lag, wil niet weten hoe het er nu aan toe gaat...

Sint niklaas niets😐
Heel de dag de neerslagradars van het KMI en buienradar zitten bekijken. Volgens die radars zou het hier ook zowat heel de middag moeten hebben sneeuwen en heb mijn verplaatsingen daar aan aangepast. Uiteindelijk voor niks want er is geen enkele vlok gevallen.

Allemaal mooi en leuk enzo, maar ik ga morgen toch van thuis uit werken. Net een klein uur gesukkeld om fietsend en (vooral) wandelend naar huis te gaan. Dat is een stuk dat ik normaal gezien op 10 minuten met de fiets doe. Gelukkig goeie wandelschoenen aangedaan 😅

Geen enkele straat tegengekomen die vrij was, er lag overal meerdere cm's sneeuw (regio Leuven). 10 cm lijkt me wel een goede schatting. Als dat nu een mooi egale laag was zou ik er gewoon door fietsen, maar door het verkeer lag het er heel ruw bij allemaal, dus was echt niet te doen.

Deze nacht blijft het onder de nul, dus dat is morgenochtend niet weg vermoed ik. Integendeel, dat wordt nog gladder waarschijnlijk.

Het doet mij hier eigenlijk een beetje aan FB en Hoplr posts denken. :unsure:

Hier is geen vlokje gevallen.

In elke 'Ge zijt van X' groep in limburg:

Miet: In de kerkstraat ligt er sneeuw!

Jos: In de oppenstraat ook!!

Jan: Godverdomme, die luieriken van de gemeente hebben onze straat wééral niet gestrooit! Schandalig!!

:unsure:

Terug
Bovenaan