Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Bh's gaan doorgaans langer mee dan venten? 😬

Plus ze ondersteunen je door dik en dun en nemen een grote last van je schouders. Een man niet, een man is alleen maar hoofdpijn.
PrimaDonna is ook goed.
Toen ik zwanger was en dem titiz hopeloos de weg kwijt waren droeg ik alleen wat ik vandaar haalde, nu zitten ze niet meer zo lekker. Geen idee hoe dat komt eigenlijk.

Plus ze ondersteunen je door dik en dun en nemen een grote last van je schouders. Een man niet, een man is alleen maar hoofdpijn.
PrimaDonna is ook goed.
Toen ik zwanger was en dem titiz hopeloos de weg kwijt waren droeg ik alleen wat ik vandaar haalde, nu zitten ze niet meer zo lekker.
Hier ook die hard prima donna fan! 😍
Maar er zijn meer reeksen nu dan vroeger, waardoor de ene idd veel slechter zit dan de andere of het zelfs een cupmaat scheelt voor dezelfde ondersteuning. 🤷🏼

De onderste 2 setjes zijn van Lise Charmel en de bovenste 2 van Dita Von Teese. De rekening was 699eur. Wil je die ook zien :smile:
Er zit trouwens vanonder een kalender bij met knappe madammen die poseren in lingerie van Lise Charmel. Voor moest ik ooit lesbische fantasieën krijgen. Ge weet nooit he :wink: . Ik had liever een kalender gehad met alpha bad boys maar dat zal nog niet bestaan zeker :shy: :shy: :shy:
Ik vind het knap. Mijn vriendin heeft ook setjes van Dita Von Teese (niet van Lisa Charmel dat ik weet) en als ze dat volledige setje, dus beha, slip/string en jarretels draagt in combinatie met stay-up kousen en hoge hakken dan val ik ter plekke in zwijm. En niet van de prijs :)

Ik vind het knap. Mijn vriendin heeft ook setjes van Dita Von Teese (niet van Lisa Charmel dat ik weet) en als ze dat volledige setje, dus beha, slip/string en jarretels draagt in combinatie met stay-up kousen en hoge hakken dan val ik ter plekke in zwijm. En niet van de prijs :)
Straks kom je er nog achter dat je eigenlijk online met je vrouw aan converseren bent. :s

Ik krijg een foutmelding bij het zien van deze foto want mijn hersenen accepteren niet wat mijn ogen duidelijk willen maken.
Ik sorteer mijn cheapass setjes per kleur in mijn lade en jij laat deze baby's helemaal eenzaam en verlaten in een koude, donkere en gevoelloze doos.🥺

Maar even serieus, voelt een bh van €200 anders en beter dan één van bvb €30?
Verder houd ik ook van mooie lingerie en het duurste wat ik vaak koop is Victioria's Secret maar ik vind setjes van bvb Hunkemöller soms gewoon zoveel mooier en fijner zitten, alsook bvb Etam etc...
Heb ooit eens een strapless bodysuit aangehad van bijna €200 en dat ding was kapotirritant.
Ik zie er in duurdere setjes niet beter of anders uit dan in goedkopere.
Ik ben ik en vind het verder zonde om er telkens een volledig maandloon doorheen te jagen maar ieder zijn ding hoor.
Dan geef ik liever wat meer uit aan bvb handtassen, make up etc..
Het is beter om lingerie in een doos in de kleerkast te bewaren zodat er geen zonlicht aankan. Ik heb trouwens ook lingerie van Hunkemoller maar ik wissel ook graag eens af met duurdere merken. Ik doe af en toe een fotoshoot en dan komen die dure setjes toch zeker tot hun recht. Dat merk ik toch aan de reacties van mijn klanten. Ik geef trouwens ook genoeg geld uit aan handtassen maak je geen zorgen :wink:. Aan make-up geef ik dan weer zo weinig mogelijk uit want ik verkies een naturelle huid zonder fond de teint en dergelijke. Ik laat wel om de 2 maand mijn wimpers kleuren en krullen maar dat is het enige op dat vlak.

On topic dan maar terug: een lief vinden vraagt veel investeringen (financiëel: daten, betalende datingsites,.../emotioneel: je telkens terug (emotioneel 😬) blootgeven, je beste beentje voorzetten,...)
Maar een lief houden, DAT is pas het echte werk... Een balans vinden tussen je eigenheid bewaren en een mooi evenwicht samen met iemand zien te vinden, elke dag eigenlijk weer balanceren. En dat kan ENORM mooi en verrijkend zijn! Maar is tegelijkertijd ook hard werken. En bij velen gaat het mis zodra je stopt met "werken" eraan. Een mindere periode zal er altijd wel zijn, maar samen werken om een mindere periode om te keren naar terug een toptijd, dat is pas echt een kunst.

Yep. Daarom dat het ook zo goed gaat tussen mij en mijn vrouw. Er is bijvoorbeeld ettelijke jaren geleden een moment geweest waarop we het even niet meer zagen zitten maar wij hebben dat allemaal uitgepraat en eraan gewerkt.

Dat was voor mij ook wel een moment van "zo kan het dus ook zijn". Vroeger bij mijn ouders thuis was het constant ruzie en nadien dan soms hele namiddagen waar we samen zaten om "het uit te praten". Het probleem was dat we ginder da\ wel gepraat hadden, maar daarna er niks mee deden. We kwamen tot een conclusie maar de dag nadien was het toch gewoon terug op krak dezelfde manier ruzie alsof er niks gezegd was geweest.

Toen met mijn vrouw zat zij daar met een notitieboekske om op te schrijven wat de belangrijke punten waren en wat we eraan gingen doen. Ik had alleen nog maar mijn oude situatie thuis gekend dus toen zij (en ik ook natuurlijk) zich effectief hield aan wat we besproken hadden, was dat echt een beetje een wow-moment voor mij. Zo kan het dus ook.

On topic dan maar terug: een lief vinden vraagt veel investeringen (financiëel: daten, betalende datingsites,.../emotioneel: je telkens terug (emotioneel 😬) blootgeven, je beste beentje voorzetten,...)
Maar een lief houden, DAT is pas het echte werk... Een balans vinden tussen je eigenheid bewaren en een mooi evenwicht samen met iemand zien te vinden, elke dag eigenlijk weer balanceren. En dat kan ENORM mooi en verrijkend zijn! Maar is tegelijkertijd ook hard werken. En bij velen gaat het mis zodra je stopt met "werken" eraan. Een mindere periode zal er altijd wel zijn, maar samen werken om een mindere periode om te keren naar terug een toptijd, dat is pas echt een kunst.

Denk inderdaaddat je uit zulke momenten ook net diepere banden maakt.
Niet alleen tussen 2 partners (maar zeker wel) maar ook moeilijke situaties met externe factoren die beiden of 1 partner beïnvloeden en die je dan samen doorkomt maken pas echt liefde vind ik.

Als het moeilijk gaat zie je pas of er echt liefde is en wat je voor elkaar over hebt. Zoveel meer betekenisvol en versterkend dan hedonistisch, tijdelijk tijdsverdrijf.

Denk inderdaaddat je uit zulke momenten ook net diepere banden maakt.
Yep dat klopt. Sinds wij door die moeilijke periode heen zijn geraakt zijn er eigenlijk ook geen grote significante ruzies meer geweest.

Alleen soms van die kleine dingskes genre "Gij zet morgen het vuilnis buiten!" "Nee, gij zet morgen het vuilnis buiten!" 😁

Ook ene keer gehad dat wij keihard op elkaar zaten af te geven over iets totaal pietluttigs. Dan na een minuutje of 5 stilte zeg ik eens dat hetgene waarover we bezig waren eigenlijk totaal niks uitmaakt. Ze antwoordt dat ze dat ook al zat te denken en we komen tot de conclusie dat we gewoon alle 2 helemaal gestresseerd waren van dingen die op het werk gebeurd waren. Ik vraag: "En? Heeft het geholpen om wat stoom af te laten?" en toen begonnen we daar alle 2 gewoon keihard om te lachen. 🥰

Terug
Bovenaan