Gij rijdt dus verder voor ne bh dan voor ne vent?Ik moet dik 30km ver rijden om en heel goed advies te hebben én ruime keuze

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gij rijdt dus verder voor ne bh dan voor ne vent?Ik moet dik 30km ver rijden om en heel goed advies te hebben én ruime keuze

Bh's gaan doorgaans langer mee dan venten?Gij rijdt dus verder voor ne bh van voor ne vent?![]()

Bh's gaan doorgaans langer mee dan venten?![]()
Hier ook die hard prima donna fan!Plus ze ondersteunen je door dik en dun en nemen een grote last van je schouders. Een man niet, een man is alleen maar hoofdpijn.
PrimaDonna is ook goed.
Toen ik zwanger was en dem titiz hopeloos de weg kwijt waren droeg ik alleen wat ik vandaar haalde, nu zitten ze niet meer zo lekker.

Ik vind het knap. Mijn vriendin heeft ook setjes van Dita Von Teese (niet van Lisa Charmel dat ik weet) en als ze dat volledige setje, dus beha, slip/string en jarretels draagt in combinatie met stay-up kousen en hoge hakken dan val ik ter plekke in zwijm. En niet van de prijsDe onderste 2 setjes zijn van Lise Charmel en de bovenste 2 van Dita Von Teese. De rekening was 699eur. Wil je die ook zien
Er zit trouwens vanonder een kalender bij met knappe madammen die poseren in lingerie van Lise Charmel. Voor moest ik ooit lesbische fantasieën krijgen. Ge weet nooit he. Ik had liever een kalender gehad met alpha bad boys maar dat zal nog niet bestaan zeker
![]()
![]()
![]()

Ik wil gerust je borsten ondersteunen hoor.Plus ze ondersteunen je door dik en dun en nemen een grote last van je schouders. Een man niet, een man is alleen maar hoofdpijn.
Straks kom je er nog achter dat je eigenlijk online met je vrouw aan converseren bent.Ik vind het knap. Mijn vriendin heeft ook setjes van Dita Von Teese (niet van Lisa Charmel dat ik weet) en als ze dat volledige setje, dus beha, slip/string en jarretels draagt in combinatie met stay-up kousen en hoge hakken dan val ik ter plekke in zwijm. En niet van de prijs![]()

Een moderne versie van "the pina colada song" zowaar.Straks kom je er nog achter dat je eigenlijk online met je vrouw aan converseren bent.![]()
Het is beter om lingerie in een doos in de kleerkast te bewaren zodat er geen zonlicht aankan. Ik heb trouwens ook lingerie van Hunkemoller maar ik wissel ook graag eens af met duurdere merken. Ik doe af en toe een fotoshoot en dan komen die dure setjes toch zeker tot hun recht. Dat merk ik toch aan de reacties van mijn klanten. Ik geef trouwens ook genoeg geld uit aan handtassen maak je geen zorgenIk krijg een foutmelding bij het zien van deze foto want mijn hersenen accepteren niet wat mijn ogen duidelijk willen maken.
Ik sorteer mijn cheapass setjes per kleur in mijn lade en jij laat deze baby's helemaal eenzaam en verlaten in een koude, donkere en gevoelloze doos.
Maar even serieus, voelt een bh van €200 anders en beter dan één van bvb €30?
Verder houd ik ook van mooie lingerie en het duurste wat ik vaak koop is Victioria's Secret maar ik vind setjes van bvb Hunkemöller soms gewoon zoveel mooier en fijner zitten, alsook bvb Etam etc...
Heb ooit eens een strapless bodysuit aangehad van bijna €200 en dat ding was kapotirritant.
Ik zie er in duurdere setjes niet beter of anders uit dan in goedkopere.
Ik ben ik en vind het verder zonde om er telkens een volledig maandloon doorheen te jagen maar ieder zijn ding hoor.
Dan geef ik liever wat meer uit aan bvb handtassen, make up etc..
. Aan make-up geef ik dan weer zo weinig mogelijk uit want ik verkies een naturelle huid zonder fond de teint en dergelijke. Ik laat wel om de 2 maand mijn wimpers kleuren en krullen maar dat is het enige op dat vlak.Als ge die mannen goed verzorgt gaan die ook best lang mee hoor, als ze van goed kwaliteit zijn.Bh's gaan doorgaans langer mee dan venten?![]()
Bh's vragen veel minder verzorging dan mannen!Als ge die mannen goed verzorgt gaan die ook best lang mee hoor, als ze van goed kwaliteit zijn.

) blootgeven, je beste beentje voorzetten,...)On topic dan maar terug: een lief vinden vraagt veel investeringen (financiëel: daten, betalende datingsites,.../emotioneel: je telkens terug (emotioneel) blootgeven, je beste beentje voorzetten,...)
Maar een lief houden, DAT is pas het echte werk... Een balans vinden tussen je eigenheid bewaren en een mooi evenwicht samen met iemand zien te vinden, elke dag eigenlijk weer balanceren. En dat kan ENORM mooi en verrijkend zijn! Maar is tegelijkertijd ook hard werken. En bij velen gaat het mis zodra je stopt met "werken" eraan. Een mindere periode zal er altijd wel zijn, maar samen werken om een mindere periode om te keren naar terug een toptijd, dat is pas echt een kunst.
Yep dat klopt. Sinds wij door die moeilijke periode heen zijn geraakt zijn er eigenlijk ook geen grote significante ruzies meer geweest.Denk inderdaaddat je uit zulke momenten ook net diepere banden maakt.

Barry White, kaarsjes en massage.Hier is het klotigste dat mijn vrouw echt geen 'goed maak seks' wilt na een ruzie.
Iemand tips?

Vastbinden op bed.Hier is het klotigste dat mijn vrouw echt geen 'goed maak seks' wilt na een ruzie.
Iemand tips?
Dan is 't nadien nog eens ruzie en kunde meteen nog ne keer goedmaakseks hebben.Vastbinden op bed.