Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Ik wil gerust een foto posten met de lingerie in de doos als iemand me kan uitleggen hoe ik een foto van op mijn computer kan posten. Als ik in de toolbar op "afbeelding invoegen" tik, krijg ik de vraag naar een url.
Je neemt uw gsm, zet de selfie camera op, neemt foto, upload foto op tinypic of ander platform, kopieer de link in uw bericht en klik op enter.

De onderste 2 setjes zijn van Lise Charmel en de bovenste 2 van Dita Von Teese. De rekening was 699eur. Wil je die ook zien :smile:
Er zit trouwens vanonder een kalender bij met knappe madammen die poseren in lingerie van Lise Charmel. Voor moest ik ooit lesbische fantasieën krijgen. Ge weet nooit he :wink: . Ik had liever een kalender gehad met alpha bad boys maar dat zal nog niet bestaan zeker :shy: :shy: :shy:

Laatst bewerkt:
De onderste 2 setjes zijn van Lise Charmel en de bovenste 2 van Dita Von Teese. De rekening was 699eur. Wil je die ook zien :smile:
Er zit trouwens vanonder een kalender bij met knappe madammen die poseren in lingerie van Lise Charmel. Voor moest ik ooit lesbische fantasieën krijgen. Ge weet nooit he :wink: . Ik had liever een kalender gehad met alpha bad boys maar dat zal nog niet bestaan zeker :shy: :shy: :shy:
Stuur maar in pm!

Het grappige is dat geen enkele van die klanten weet wie Lise Caramel en Dita Von Trees is. :ROFLMAO:

Ik krijg een foutmelding bij het zien van deze foto want mijn hersenen accepteren niet wat mijn ogen duidelijk willen maken.
Ik sorteer mijn cheapass setjes per kleur in mijn lade en jij laat deze baby's helemaal eenzaam en verlaten in een koude, donkere en gevoelloze doos.🥺

Maar even serieus, voelt een bh van €200 anders en beter dan één van bvb €30?
Verder houd ik ook van mooie lingerie en het duurste wat ik vaak koop is Victioria's Secret maar ik vind setjes van bvb Hunkemöller soms gewoon zoveel mooier en fijner zitten, alsook bvb Etam etc...
Heb ooit eens een strapless bodysuit aangehad van bijna €200 en dat ding was kapotirritant.
Ik zie er in duurdere setjes niet beter of anders uit dan in goedkopere.
Ik ben ik en vind het verder zonde om er telkens een volledig maandloon doorheen te jagen maar ieder zijn ding hoor.
Dan geef ik liever wat meer uit aan bvb handtassen, make up etc..

Maar even serieus, voelt een bh van €200 anders en beter dan één van bvb €30?
Verder houd ik ook van mooie lingerie en het duurste wat ik vaak koop is Victioria's Secret maar ik vind setjes van bvb Hunkemöller soms gewoon zoveel mooier en fijner zitten, alsook bvb Etam etc...

Volgens mijn vrouw zit de wereld van verschil in het individueel advies & service zodat ze uiteindelijk perfect passende lingerie koopt.

Als gij een zaak vindt waar ze dat ook doen voor setjes van 30euro, des te beter, hé.

Volgens mijn vrouw zit de wereld van verschil in het individueel advies & service zodat ze uiteindelijk perfect passende lingerie koopt.
Ook dat is subjectief, een dure zaak biedt niet per se het juiste advies. Ik moet dik 30km ver rijden om en heel goed advies te hebben én ruime keuze.
Maar eens je je maat en merk kent ben je idd verkocht! 😍
En dan zitten andere merken vaak gewoon veel slechter. Los van of dat nu een duur of goedkoop merk is.
Denk ik... Ik kies altijd voor een duur merk. 🙈

Terug
Bovenaan