derp
Well-known member
Chançard! Als er geld genoeg is, waarom niet he.Persoonlijk nog nooit geklaagd over de massa lingerie en schoenen die mijn vriendin koopt![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chançard! Als er geld genoeg is, waarom niet he.Persoonlijk nog nooit geklaagd over de massa lingerie en schoenen die mijn vriendin koopt![]()
Ik heb ooit zo eens een zinspeling gedaan op aftrek van/voor een bedrijfsleider, maar dat mopje was minder goed aangekomenAh, aftrekken om te zware belasting te vermijden.

Het was kut van begin tot einde. 5 sterren!Neen, een Airbnb met alles erop en erin.
Wat een kutsituatie.
You just made my day, sir.Het was kut van begin tot einde. 5 sterren!
- Joachim uit Eeklo

poidh!
Ik wil gerust een foto posten met de lingerie in de doos als iemand me kan uitleggen hoe ik een foto van op mijn computer kan posten. Als ik in de toolbar op "afbeelding invoegen" tik, krijg ik de vraag naar een url.In de verpakking of tentoongesteld?
Je neemt uw gsm, zet de selfie camera op, neemt foto, upload foto op tinypic of ander platform, kopieer de link in uw bericht en klik op enter.Ik wil gerust een foto posten met de lingerie in de doos als iemand me kan uitleggen hoe ik een foto van op mijn computer kan posten. Als ik in de toolbar op "afbeelding invoegen" tik, krijg ik de vraag naar een url.
Als ge het goed aftrekt, krijgt ge het wel int witAh, aftrekken om te zware belasting te vermijden.

Je bent stap 2 vergeten...

. Ik had liever een kalender gehad met alpha bad boys maar dat zal nog niet bestaan zeker

Stuur maar in pm!De onderste 2 setjes zijn van Lise Charmel en de bovenste 2 van Dita Von Teese. De rekening was 699eur. Wil je die ook zien
Er zit trouwens vanonder een kalender bij met knappe madammen die poseren in lingerie van Lise Charmel. Voor moest ik ooit lesbische fantasieën krijgen. Ge weet nooit he. Ik had liever een kalender gehad met alpha bad boys maar dat zal nog niet bestaan zeker
![]()
![]()
![]()
Stuur maar in pm!
Het grappige is dat geen enkele van die klanten weet wie Lise Caramel en Dita Von Trees is.De onderste 2 setjes zijn van Lise Charmel en de bovenste 2 van Dita Von Teese. De rekening was 699eur. Wil je die ook zien
Er zit trouwens vanonder een kalender bij met knappe madammen die poseren in lingerie van Lise Charmel. Voor moest ik ooit lesbische fantasieën krijgen. Ge weet nooit he. Ik had liever een kalender gehad met alpha bad boys maar dat zal nog niet bestaan zeker
![]()
![]()
![]()

Neen, dat ondergoed moest rond uw doos. Niet in een doos.
Uiteindelijk plan is wel dat het niet meer rond de doos zit eh.Neen, dat ondergoed moest rond uw doos. Niet in een doos.
Maar even serieus, voelt een bh van €200 anders en beter dan één van bvb €30?
Verder houd ik ook van mooie lingerie en het duurste wat ik vaak koop is Victioria's Secret maar ik vind setjes van bvb Hunkemöller soms gewoon zoveel mooier en fijner zitten, alsook bvb Etam etc...
Ook dat is subjectief, een dure zaak biedt niet per se het juiste advies. Ik moet dik 30km ver rijden om en heel goed advies te hebben én ruime keuze.Volgens mijn vrouw zit de wereld van verschil in het individueel advies & service zodat ze uiteindelijk perfect passende lingerie koopt.