Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Gho, is dat misschien niet heel snel qua oordeel? Misschien is ze op dit punt niet zo zuinig, maar heeft ze op dit moment ook niet echt iets anders in haar leven en zijn die kledingaankopen wat afleiding of zo? Je kan daar toch nog wat 1) de kat uit de boom kijken en 2) eens over praten in de nabije of eventueel verdere toekomst

Kan zijn dat ze de afleiding goed kan gebruiken momenteel waar op zich niets mis mee is of moest het éénmalig voorkomen maar als ze zelf zegt dat ze elke maand blij is dat haar salaris er is zodat ze weer helemaal los kan gaan dan klopt er toch iets niet.
Zou het ook niet gelijk afblokken maar zou daar wel het fijne van willen weten.

Uiteindelijk gaat het hier niet over een puber die haar zakgeld erdoorheen jaagt maar om een volwassene die verantwoordelijk moet leren omgaan met haar geld.

Kan zijn dat ze de afleiding goed kan gebruiken momenteel waar op zich niets mis mee is of moest het éénmalig voorkomen maar als ze zelf zegt dat ze elke maand blij is dat haar salaris er is zodat ze weer helemaal los kan gaan dan klopt er toch iets niet.
Zou het ook niet gelijk afblokken maar zou daar wel het fijne van willen weten.

Uiteindelijk gaat het hier niet over een puber die haar zakgeld erdoorheen jaagt maar om een volwassene die verantwoordelijk moet leren omgaan met haar geld.
Als er goeie seks is, heeft ze niet zoveel kleren nodig. :unsure:

Ik ben zelf ook een shopaholic. Heb vorige week bijvoorbeeld voor 700eur aan luxelingerie (Aubade en Lise Charmel) gekocht. Ik vind dat dat af en toe moet kunnen. Ik koop gemakkelijk voor tussen de 500 en 1000 eur aan nieuwe kledij of lingerie per maand (met inkomen van 6k). Misschien een van de redenen waarom ik nog single ben? :shy:

Ik ben zelf ook een shopaholic. Heb vorige week bijvoorbeeld voor 700eur aan luxelingerie (Aubade en Lise Charmel) gekocht. Ik vind dat dat af en toe moet kunnen. Ik koop gemakkelijk voor tussen de 500 en 1000 eur aan nieuwe kledij of lingerie per maand (met inkomen van 6k). Misschien een van de redenen waarom ik nog single ben? :shy:
Kunt ge dat niet inbrengen als beroepsonkosten? :unsure:

Is niet niet meer iets voor hier? 🤓 Wat is jouw netto persoonlijke inkomen?

poidh!

Kunt ge dat niet in kosten steken? Of wat doe jij precies van werk?

Kunt ge dat niet in kosten steken? Of wat doe jij precies van werk?

Sekswerker en na de uren koffieleuten met rijke, gepensioneerde mannen.
Kidding u I am not.
Volgens mij is dat allemaal in het zwart enzo en valt er niet veel aan te geven en in te steken al ben ik van dat laatste nog niet zo zeker.
Ligt er aan wat we ermee bedoelen. :unsure:

Sekswerker en na de uren koffieleuten met rijke, gepensioneerde mannen.
Kidding u I am not.
Volgens mij is dat allemaal in het zwart enzo en valt er niet veel aan te geven en in te steken al ben ik van dat laatste nog niet zo zeker.
Ligt er aan wat we ermee bedoelen. :unsure:
+ Verhuurder van kamers voor korte termijn. :unsure:

Terug
Bovenaan