Wat is jouw netto persoonlijke inkomen?

Wat is jouw maandelijks netto persoonlijk inkomen?

  • 0-1000

    Stemmen: 2 0,7%
  • 1000-1500

    Stemmen: 1 0,4%
  • 1500-2000

    Stemmen: 35 12,8%
  • 2000-2500

    Stemmen: 97 35,5%
  • 2500-3000

    Stemmen: 70 25,6%
  • 3000-3500

    Stemmen: 30 11,0%
  • 3500-4000

    Stemmen: 13 4,8%
  • 4000-4500

    Stemmen: 6 2,2%
  • 4500-5000

    Stemmen: 4 1,5%
  • 5000-6000

    Stemmen: 4 1,5%
  • 6000-7000

    Stemmen: 2 0,7%
  • 7000-8000

    Stemmen: 5 1,8%
  • 8000-9000

    Stemmen: 2 0,7%
  • 9000-10 000

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 000+

    Stemmen: 2 0,7%

  • Totaal aantal stemmers
    273

Kingrotra

Banned
Nieuwe vraag, zonder fouten en met input van menig participant van de vorige poll.
De vorige poll geeft weer hoe de families op BG het doen, bij deze pollen we naar de individuele situaties.

Met inkomen bedoelen we alles dat je persoonlijk verdient en bij de bank zou meetellen voor een lening. (Dus geen kindergeld of alimentatie en dergelijke meer).
 
Nieuwe vraag, zonder fouten en met input van menig participant van de vorige poll.
De vorige poll geeft weer hoe de families op BG het doen, bij deze pollen we naar de individuele situaties.

Met inkomen bedoelen we alles dat je persoonlijk verdient en bij de bank zou meetellen voor een lening. (Dus geen kindergeld of alimentatie en dergelijke meer).
Niet om ambetant te doen, maar ik mag kindergeld wél meetellen als inkomsten van de bank 😆
 
Stoefen is niet echt het juiste woord, gewoon de mensen die aan de linkerkant van de curve zitten een slecht gevoel proberen te geven zeker?
 
Ik zou nog wat toevoegen, de vork boven de 10k is nogal ruim, vanaf 100k mag je 100k+ schrijven maar 10k is echt te laag. Het gaat tenslotte om inkomen per maand en niet per dag.
 
Stoefen is niet echt het juiste woord, gewoon de mensen die aan de linkerkant van de curve zitten een slecht gevoel proberen te geven zeker?
Gojah, zelfs als ge in het vakje 3000-3500 valt is dat nog altijd een groot gat met die dat 7000 of 8000 zitten he. Er zal altijd wel iemand meer hebben als u (tenzij ge Jeff Bezos zijt), dus om u daar nu slecht over te gaan voelen...
Denk dan liever na over wat ge in uw leven kunt veranderen om een vakje op te schuiven, daar gade veel gelukkiger van worden.
 
Zo'n hoge lonen hier :shy:
Stoefen is niet echt het juiste woord, gewoon de mensen die aan de linkerkant van de curve zitten een slecht gevoel proberen te geven zeker?
Ik moet eerlijk gezegd aangeven dat ik mijn netto-maandwedde op enkele 100den EUR na niet ken.
Ik ga ook nu niet de moeite doen om het na te kijken. Ik weet dat we hier ruim toekomen, en voor de rest laat het mij eigenlijk gewoon koud.

Ja, er zijn mensen die meer verdienen dan mij. Ik ga er echt niet wakker van liggen.

En wat andere mensen verdienen? De kans dat je kan vergelijken is sowieso niet zo groot. Weet ook dat mensen die zo'n enquête invullen zich eerder in de rechter staart van de Gausscurve bevinden. Staar je dus niet blind op het resultaat van deze poll ;-)
 
Dit dus.
De gelukkigste mensen die ik ken, hebben niet veel geld, maar wel een rijk leven.
Er is ook gewoon een punt dat eenmaal ge dat passeert het nog weinig echt verschil maakt. Als ge met 2000 netto maar net rondkomt dan gaat u dat veel deugd doen als ge kunt groeien naar 3000 netto zodat ge wat meer reserve kunt opbouwen en buffer hebt voor iets onverwacht.
Maar als ge 5k netto hebt en daar al 2k van aan de kant parkeert omdat ge het toch niet gebruikt, dan zal het u weinig verschil in uw leven geven als ge ineens 6k netto hebt.

geld maakt niet gelukkig, tenzij ge te weinig hebt om rond te komen.
 
Er is ook gewoon een punt dat eenmaal ge dat passeert het nog weinig echt verschil maakt. Als ge met 2000 netto maar net rondkomt dan gaat u dat veel deugd doen als ge kunt groeien naar 3000 netto zodat ge wat meer reserve kunt opbouwen en buffer hebt voor iets onverwacht.
Die mensen waarover ik spreek hebben echt geen 2000 EUR netto. En die leven, aan jouw posts hier te zien, een veel gelukkiger leven dan jou.
geld maakt niet gelukkig, tenzij ge te weinig hebt om rond te komen.
Dat hangt af van uw ingesteldheid. Hoeveel heb je nodig om 'rond te komen'.

Let wel, ik kan dat op dit ogenblik zelf ook niet, afstand doen van materiële dingen. Maar ik leef in het comfort dat er hier echt veel meer geld binnenkomt dan wat we nodig hebben.
 
Ik moet eerlijk gezegd aangeven dat ik mijn netto-maandwedde op enkele 100den EUR na niet ken.
Ik ga ook nu niet de moeite doen om het na te kijken. Ik weet dat we hier ruim toekomen, en voor de rest laat het mij eigenlijk gewoon koud.

Ja, er zijn mensen die meer verdienen dan mij. Ik ga er echt niet wakker van liggen.

En wat andere mensen verdienen? De kans dat je kan vergelijken is sowieso niet zo groot. Weet ook dat mensen die zo'n enquête invullen zich eerder in de rechter staart van de Gausscurve bevinden. Staar je dus niet blind op het resultaat van deze poll ;-)
Da's gewoon omdat ge een boomer uit de gouden tijd zijt!


J/k, maar ik weet wel exact hoeveel er binnenkomt elke maand.
 
Terug
Bovenaan