Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Alles in dozen en zakken beneden leggen met zo min mogelijk contact en drama.
Opgeruimd staat netjes denk ik dan en zodra het appartement weer leeg is, hopelijk je hoofd ook.
Vanaf nu vooruit kijken en bewegen!

Ik bedoel in maart heb ik op het werk nog gezegd dat ik haar ten huwelijk wilde vragen voor ik van de eerste "verliefdheid" wist.
1 troost: Je waart nog niet getrouwd. Prijs u gelukkig. Al zal je deze woorden van mij pas over 10 jaar echt waarderen.
Een geluk bij een ongeluk?

Veel moed in het verwerken van deze shit en uw verdriet.

Enfin, in the end: of hoe ik de situatie van hoe ze het gepland heeft nu correct inschat of niet.
Wat telt is dat dit gedrag toch echt wel allesbehalve normaal is.

Als ge 4 jaar met iemand in een relatie zijt en ge kunt minstens de laatste 9 maanden daarvan (want toen is het met haar collega begonnen en eerlijk, hoe het ervoor was wil ik gewoon niet weten, ze werkt ocharme nog maar 10 maand in de gym) uwe partner zo hard bedriegen met een hoop anderen mannen zonder daar iets emotioneel van te laten merken dan scheelt er iets met u.

We denken altijd aan extreme personages als Patrick Bateman wanneer de term psychopaat op tafel komt. Maar eigenlijk gaat het om mensen met een bijzonder gebrek aan empathie die tegelijkertijd toch bijzonder charmant uit de hoek kunnen komen. Een totaal gebrek aan een geweten is ook een kenmerk.

Naar wat ik lees tikt die vrouw wel wat van die vakjes af.

We denken altijd aan extreme personages als Patrick Bateman wanneer de term psychopaat op tafel komt. Maar eigenlijk gaat het om mensen met een bijzonder gebrek aan empathie die tegelijkertijd toch bijzonder charmant uit de hoek kunnen komen. Een totaal gebrek aan een geweten is ook een kenmerk.

Naar wat ik lees tikt die vrouw wel wat van die vakjes af.
Persoonlijk krijg ik nu wel de kriebels van hoe men tegenwoordig gooit met termen zoals psychopathie en narcisme, gebaseerd op wat (eenzijdige) berichten. Iedereen lijkt tegenwoordig wel een baas te hebben die een psychopaat is en een ex die een narcist is.

Persoonlijk krijg ik nu wel de kriebels van hoe men tegenwoordig gooit met termen zoals psychopathie en narcisme, gebaseerd op wat (eenzijdige) berichten. Iedereen lijkt tegenwoordig wel een baas te hebben die een psychopaat is en een ex die een narcist is.
Externaliseren van problemen hé. Als je uw ex een narcist noemt dan hoef je vooral niet te kijken naar uw eigen aandeel in wat fout liep. Een beetje de ziekte van deze tijd.

Nu, dat is hier een algemene bevinding en geen oordeel over de situatie van kay-gell, ik denk dat er hier echt wel sprake is van een ex met een ferm probleem qua omgang met mensen.

Op zich maakt het ook niet uit hoe je het labelt of wil bezien.
De situatie is wat ze is en dat gaat er niks aan veranderen.
Ik heb het eigenlijk al achter me gelaten, of zo lijkt het toch op dit moment.
Na vorig weekend heb ik haar ouders en stiefouders gezien, dat was voor mij genoeg qua closure.

De lessen die ik er zelf uit kan leren komen wel en die zal ik ook kunnen gebruiken in de toekomst. Voor de rest doet ze wat ze moet doen.

Op zich maakt het ook niet uit hoe je het labelt of wil bezien.
De situatie is wat ze is en dat gaat er niks aan veranderen.
Ik heb het eigenlijk al achter me gelaten, of zo lijkt het toch op dit moment.
Na vorig weekend heb ik haar ouders en stiefouders gezien, dat was voor mij genoeg qua closure.

De lessen die ik er zelf uit kan leren komen wel en die zal ik ook kunnen gebruiken in de toekomst. Voor de rest doet ze wat ze moet doen.
Ik hoop dat ge vooral ook meeneemt: Ok, dit bleek nu een big sloot zonder geweten, maar er lopen ook nog heel goede vrouwen rond die wél zoals u denken. En dat ge zeker niet bang zijt om daar het nodige vertrouwen in te steken.

Ik hoop dat ge vooral ook meeneemt: Ok, dit bleek nu een big sloot zonder geweten, maar er lopen ook nog heel goede vrouwen rond die wél zoals u denken. En dat ge zeker niet bang zijt om daar het nodige vertrouwen in te steken.

Nee, dat heb ik ook wel mee.
Al weet ik niet hoe zich dat gaat uiten het moment dat het er echt op aankomt en ik iemand weer moet gaan vertrouwen.
Sowieso zal ik dit verhaal moeten meegeven en rekenen op begrip van m'n partner dan naast het feit dat ik er zelf ook aan ga moeten werken.
Maar misschien loopt 't ook wel gewoon vlot. Who knows.

Nee, dat heb ik ook wel mee.
Al weet ik niet hoe zich dat gaat uiten het moment dat het er echt op aankomt en ik iemand weer moet gaan vertrouwen.
Sowieso zal ik dit verhaal moeten meegeven en rekenen op begrip van m'n partner dan naast het feit dat ik er zelf ook aan ga moeten werken.
Maar misschien loopt 't ook wel gewoon vlot. Who knows.
Het gaat er idd op neer komen dat ge op een gegeven moment moet “springen” zonder teveel na te denken over “wat als zij ook weer..”.
Met wel een groot verschil dat ge intussen weet welke voelsprieten ge van uzelf moogt vertrouwen wanneer er iets niet lijkt te kloppen (qua vertrouwen/bedrog) en ge het dus wsl niet meer zo ver laat komen. Bijgevolg gaat het wsl ook gemakkelijker zijn om afstand van te nemen dan na een relatie van 4 jaar waarin ge samen al vanalles hebt opgebouwd.

Ik ben in't verleden ook bedrogen geweest maar probeer bij een nieuwe relatie toch vast te houden aan 'zolang ze mij geen reden geven om hun te wantrouwen vertrouw ik ze'. Het is moeilijk, maar ook niet fair tegenover die nieuwe persoon om zich extra te moeten bewijzen ofzo, 't is uw probleem, niet het hunne (waarmee ik niet wil zeggen dat ze er geen rekening mee kunnen houden). Nuja, dat ziet ge allemaal wel eens het zo ver is, one day at a time :)

Ga ik ff net alleen door stad zit mn ex daar aan een tafeltje waar ik net langs passeer. Samen met haar nieuwe vriend en ik vermoed de vader ervan. Heb nog smakelijk gezegd maar me verder ingehouden.
Ffffffuuuuucccccckkkkkk, ff mn ma gebeld.
😭😭😭😭

Ga ik speciaal naar daar om mijn gedachte wat te verzetten en es te passeren langs de cocktailbar waar we elke zaterdag zitten. Zit die gewoon 50 meter verderop.

Laatst bewerkt:
Ga ik ff net alleen door stad zit mn ex daar aan een tafeltje waar ik net langs passeer. Samen met haar nieuwe vriend en ik vermoed de vader ervan. Heb nog smakelijk gezegd maar me verder ingehouden.
Ffffffuuuuucccccckkkkkk, ff mn ma gebeld.
😭😭😭😭

Ga ik speciaal naar daar om mijn gedachte wat te verzetten en es te passeren langs de cocktailbar waar we elke zaterdag zitten. Zit die gewoon 50 meter verderop.
Zou je er geen deugd van hebben om die totaal te negeren? Waarom zou je haar smakelijk eten wensen, na wat ze gedaan heeft?

In plaats daarvan kan je ook gewoon naar die tafel wandelen, ge spuugt in 't bord van 'the new guy' en ge fluistert: 'smakelijk hé, de volgende keer je oogcontact met mij maakt ram ik een mes door uw keel'.

Walk away en blijven glimlachen.

Zou je er geen deugd van hebben om die totaal te negeren? Waarom zou je haar smakelijk eten wensen, na wat ze gedaan heeft?

In plaats daarvan kan je ook gewoon naar die tafel wandelen, ge spuugt in 't bord van 'the new guy' en ge fluistert: 'smakelijk hé, de volgende keer je oogcontact met mij maakt ram ik een mes door uw keel'.

Walk away en blijven glimlachen.

🤣
Nu in all seriousness das wel een moment dat agressie echt komt opborrelen.
Maar blij dak da wel écht kan controleren op zo een moment tbh.

Terug
Bovenaan