Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Alsof er een leeftijd staat op rondpoepen als single?

Doet wat ge wilt, wanneer ge het wilt. Al zijt ge den Don Juan van het lokale rusthuis... Als dat is wat ge wilt en nodig hebt op die leeftijd?

Zolang het met respect voor de andere partij gebeurt en iedereen weet wat de verwachtingen en bedoelingen zijn maakt het allemaal niet zoveel uit wat mensen op welke leeftijd uitspoken zeker?

Er zijn hier veel IT'ers dus wie kan mij herprogrammeren?
Eerlijk? Gij zelf. En enkel gij zelf.
Mits nodige professionele hulp uiteraard.

Maar dat betekent niet dat ge alles aan uzelf en uw gedachtegang moet veranderen.
Ge moet in de kern blijven wie ge zijt.

Maar verwacht niet dat anderen u gaan veranderen. Dat doet gij zelf nog steeds.

Ik doelde gewoon op rondpoepen op basis van wederzijdse toestemming hé. Ik veronderstel dat de activiteiten van Avondklok/Polle wel voldoen aan de legale aspecten?
Jij hebt toch rare kronkels af en toe... Hoe oud ben je eigenlijk, als ik vragen mag?

En rondvogelen is niet exclusief voor twintigers of drugsgebruikers voorbehouden. Meer nog, ik merk dat veertigers en vijftigers zeer actief zijn, ook zonder C.

Wat je wel correct hebt is het stukje 'wederzijdse toestemming'. Dat en meerderjarigheid moet jij vooral onthouden als je 's aan je rondvogel ronde gaat starten.

Jij hebt toch rare kronkels af en toe... Hoe oud ben je eigenlijk, als ik vragen mag?

En rondvogelen is niet exclusief voor twintigers of drugsgebruikers voorbehouden. Meer nog, ik merk dat veertigers en vijftigers zeer actief zijn, ook zonder C.

Wat je wel correct hebt is het stukje 'wederzijdse toestemming'. Dat en meerderjarigheid moet jij vooral onthouden als je 's aan je rondvogel ronde gaat starten.
Yeah, I know. Ik moet ze allemaal proberen nuanceren en de 'grijze' opties ook proberen bekijken.
Fysiek: 31+ jaar aanwezig. Mentaal: tussen 16 en 46 of nog ouder afhankelijk van de context.

Yeah, I know. Ik moet ze allemaal proberen nuanceren en de 'grijze' opties ook proberen bekijken.
Fysiek: 31+ jaar aanwezig. Mentaal: tussen 16 en 46 of nog ouder afhankelijk van de context.
Mijn vriendin en ik vogelen oa. rond (als koppel weliswaar) terwijl we ook een relatie hebben. Tijdens het laatste feestje heeft haar zus die er toen bij was er ene aan de haak geslaan om mee te vogelen. Zo speciaal is dat toch allemaal niet. En we gebruiken geen drugs.

Mijn vriendin en ik vogelen oa. rond (als koppel weliswaar) terwijl we ook een relatie hebben. Tijdens het laatste feestje heeft haar zus die er toen bij was er ene aan de haak geslaan om mee te vogelen. Zo speciaal is dat toch allemaal niet. En we gebruiken geen drugs.
Jullie pakken de zus mee om te vogelen in een club?
Ieder z'n ding :unsure:

Nee idd. Ik zou ervan walgen denk ik.
Al moet ik zeggen, sorry dat ik daar zo open in ben, dat de seks next level was (blijkbaar niet alleen met mij).
En ik niet weet of er nog zo veel rondlopen, niet dat dat het belangrijkste is, maar ik zou dat toch in een relatie missen. En tis ook niet dat ge dat op uw eerste date op tafel kunt gooien dat ge dit of dat leuk vindt en belangrijk zonder als ne creep over te komen.
Zal wel loslopen I guess.
Nu maak je mij wel nieuwsgierig. Was het een kwestie van enorm goed klikken, of zij die comfortable en openminded was over seks (geen zeester) of was het echt kinky shit waarvan je bang bent het nergens nog terug te vinden?

Ik heb ze nu ook bijna iedere dag gezien in de gym, meestal van ver. Het doet me wel wat maar ik zet happy tunes op in mijn hoofdtelefoon en dat helpt.
Oh, wow, ik dacht dat je ze sindsdien niet meer gezien had. Zo raar, elkaar ineens negeren. (Allez ik snap het hé, dat moet gewoon raar doen bedoel ik.)

Nu maak je mij wel nieuwsgierig. Was het een kwestie van enorm goed klikken, of zij die comfortable en openminded was over seks (geen zeester) of was het echt kinky shit waarvan je bang bent het nergens nog terug te vinden?
Goh ze was er wel altijd comfortabel mee én ik weet niet of ik 't nog ga vinden. Tis ook weird om in te schatten als ge nog maar 2 vrouwen gehad hebt.

Oh, wow, ik dacht dat je ze sindsdien niet meer gezien had. Zo raar, elkaar ineens negeren. (Allez ik snap het hé, dat moet gewoon raar doen bedoel ik.)

Idd en vandaag moest ik er kort tegen babbelen want mn kaartje werkte niet om binnen te gaan. Maar ze liet me gewoon snel binnen, dus het waren maar enkele zinnen. Ik kon haar wel niet aankijken toen ik babbelde.

Laatst bewerkt:
Ja mijn ex heeft dus net gestuurd wanneer ze de rest van haar spullen kan komen oppikken.
Het zijn ook te veel spullen om haar die niet mee te geven en dat te negeren dus op menselijk vlak kan ik niet anders.

Ze heeft data gegeven met slots van 3 uur omdat ze een aantal keer op en af gaat moeten rijden omdat het zo veel is. Tja, dan moet hare vriend maar meekomen hé dan hebben ze 2 auto's.

Dit gaat wel even een moeilijk moment worden denk ik. Ik dacht gewoon zelf al haar spullen in dozen te steken en op de trap beneden te zetten van de inkom dan moet ze het appartement niet binnen.
De inkom is overigens alleen van ons, eronder is mijn werk en die gebruiken die ingang niet.
Dat lijkt me ok? Dan kan ze nog eens 1 keer nakijken of er iets is wat ik vergeten ben ofzo dat ze wil meenemen. Moet wel nog even zien of ik daar bij wil zijn of niet.
Ze heeft data volgende week en de week erop gegeven maar voor mij moet het dan niet en kan het later ook.

Alles in dozen steken en ergens in de inkomhal zetten lijkt mij inderdaad de beste methode als je niet meer on speaking terms bent. Ik zou haar dan nog eens laten nakijken of er niks achterblijft.

Geen spullen van haar weglaten uit "wraak". Daar win je zelf niks mee, dat zorgt alleen maar voor extra drama en op het einde van de rit heeft zij toch het recht om haar eigen spullen terug te krijgen hoor.

Ik zou haar vriend daar buiten laten, kwestie van ook op dat vlak toestanden te vermijden.

Ik zou de kans op drama zoveel mogelijk minimaliseren. Je zou dan inderdaad alles in dozen kunnen steken en klaarzetten, maar zijn er geen spullen waarvan je twijfelt of je het aan haar zou geven of niet? Doorheen de tijd heb je vaak dingen samen gekocht, al gaat het maar om servies.

Heb je drang naar een vorm van "closure", een finaal gesprek?

Ja mijn ex heeft dus net gestuurd wanneer ze de rest van haar spullen kan komen oppikken.
Het zijn ook te veel spullen om haar die niet mee te geven en dat te negeren dus op menselijk vlak kan ik niet anders.

Ze heeft data gegeven met slots van 3 uur omdat ze een aantal keer op en af gaat moeten rijden omdat het zo veel is. Tja, dan moet hare vriend maar meekomen hé dan hebben ze 2 auto's.

Dit gaat wel even een moeilijk moment worden denk ik. Ik dacht gewoon zelf al haar spullen in dozen te steken en op de trap beneden te zetten van de inkom dan moet ze het appartement niet binnen.
De inkom is overigens alleen van ons, eronder is mijn werk en die gebruiken die ingang niet.
Dat lijkt me ok? Dan kan ze nog eens 1 keer nakijken of er iets is wat ik vergeten ben ofzo dat ze wil meenemen. Moet wel nog even zien of ik daar bij wil zijn of niet.
Ze heeft data volgende week en de week erop gegeven maar voor mij moet het dan niet en kan het later ook.
Als haar vriend meekomt; leg al de slaapkamerspeeltjes ergens zichtbaar op een doos :oi22: Eventueel een halfleeg pak xxxl-condooms.

Alles in doos steken en klaarzetten.

Maak een 'wall' met foto's van hem en haar, grondplannen van woonst en fitness e.d., wapens, sinistere dumpplaatsen en verbind alles met rode koorden. Doorstreep hun hoofd en zet kruisjes op de ogen. Offertes van vaten + zuur zijn een plus.

Laat ze maar eens kijken dan of er niets vergeten is.

O, en blijven lachen natuurlijk.

Alles in dozen steken en ergens in de inkomhal zetten lijkt mij inderdaad de beste methode als je niet meer on speaking terms bent. Ik zou haar dan nog eens laten nakijken of er niks achterblijft.

Geen spullen van haar weglaten uit "wraak". Daar win je zelf niks mee, dat zorgt alleen maar voor extra drama en op het einde van de rit heeft zij toch het recht om haar eigen spullen terug te krijgen hoor.

Ik zou haar vriend daar buiten laten, kwestie van ook op dat vlak toestanden te vermijden.

Nee idd, haar vriend kan me koud laten.

Ik zou de kans op drama zoveel mogelijk minimaliseren. Je zou dan inderdaad alles in dozen kunnen steken en klaarzetten, maar zijn er geen spullen waarvan je twijfelt of je het aan haar zou geven of niet? Doorheen de tijd heb je vaak dingen samen gekocht, al gaat het maar om servies.

Heb je drang naar een vorm van "closure", een finaal gesprek?

Nee, ik geef alles mee. Ik kan moeilijk langdurig wrok koesteren omdat dat ook maar allemaal verspilde energie is. De eerste 24-36 uur waren anders en dat moet ik leren beheersen.
Finaal gesprek heb ik ook absoluut geen behoefte aan. Ik weet meer over haar motivaties en handeling de laatste week dan ik ooit geweten heb de voorbije 4 jaar. Ik twijfel ook in welke mate de waarheid uit haar mond zou komen.

Als haar vriend meekomt; leg al de slaapkamerspeeltjes ergens zichtbaar op een doos :oi22: Eventueel een halfleeg pak xxxl-condooms.

Die heeft ze mee se. Ik heb die toen ze vertrok in hare koffer gegooid.
Dat pakte ze mee maar haar laptop, maaltijdcheques ed daar had ze geen plaats voor blijkbaar.

Terug
Bovenaan