Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Nee, nee ik ben daar al iedere dag met opgeheven hoofd binnen gewandeld. Fuck it.
Bro, dit.

Ge hebt voor deze griet, 1 lief gehad.

Ge zijt nog jong, ge ziet eruit als ne hete gast...

GET OUT THERE AND FUCK AROUND bruhhh

Binnen 5 jaar kunde nog eens settlen.

Anders hebde binnen 10 jaar de beste jaren van uw leven versleten aan 3 vrouwen, waarvan 2 without a happy ending.
Nu moet ge focussen op kwantiteit. Binnen paar jaar kunde terug focussen op kwaliteit

Bro, dit.

Anders hebde binnen 10 jaar de beste jaren van uw leven versleten aan 3 vrouwen, waarvan 2 without a happy ending.
Nu moet ge focussen op kwantiteit. Binnen paar jaar kunde terug focussen op kwaliteit
Zoals een maat van me zei: "als het gedaan is met mijn madam trek ik naar Argentinië, steek ik mijn leuter in iedere vrouw en snuif ik cocaïne tot ik erbij neerval".

Zoiets toch. :unsure:

Kzal wel zien 😅
Ik weet niet of ik "zo" ben.

Tis al een week met veel berichten van vrouwen die willen afspreken. Heb al met een paar afgesproken om ne koffie te drinken ofzo, mja zijn er die ik al langer ken en eigenlijk vooral om over de situatie te babbelen.
Net zoals ik da ook met kameraden heb gedaan al. Degenen waarbij ik aanvoel dat 't voor meer is hou ik wat af.

Alleszins staat mijne kop er niet echt naar op 't moment. Maar het is wel een fijne afleiding.

Ik zou zeggen, sommige vrouwen staan daar denk ik wél voor open om het daar op date 1 over te hebben, afhankelijk van wat uw voorkeuren zijn...

Eerste date die ik gedaan heb nadat ik uit elkaar ging met m'n ex, heeft me gewoon verteld over hoe seks (volgens haar) véél beter is onder invloed van cannabis & eventueel nog wat paddo's... ik merkte duidelijk dat ze mij wat bekrompen vond toen ik aangaf dat ik nooit echt cannabis heb gebruikt. Soit... ieder zijn meug, ook duidelijk niet mijn type dus. Daar is ook niet meer gebeurd als een keer gaan wandelen en aan het einde van de wandeling iets gaan drinken.

Als het echter gaat over voorbinddildo's zou ik wél een paar dates wachten. :LOL:

Kan je (soms) ook wel samen in groeien als nieuw koppel natuurlijk.
Vroeger was de seks met de ex gewoon goed, soms eentonig.
Toen we uiteen waren en we af en toe nog eens casual seks hadden was die ineens super, ze deed veel meer, liet meer toe,...
Maar was puur om me terug te winnen, maar een ex ben je om een reden natuurlijk.

Met Toen nieuwe vriendin, nu vrouw zijn we gewoon begonnen en stilletjes aan kwam er langs beide kanten wel iets nieuws ter spraken welk dan al dan niet is uitgetest werd of nu nog wordt.

Niet zonder dat daar een gevangenisstraf of internering op volgt. :fingerguns_r:
Ik doelde gewoon op rondpoepen op basis van wederzijdse toestemming hé. Ik veronderstel dat de activiteiten van Avondklok/Polle wel voldoen aan de legale aspecten?

In het andere topic ging ik je ook quoten met de opmerking dat ik de leeftijd om rond te poepen ook voorbij ben I guess. En dat zou dan al een mirakel zijn om van 0 naar alles te gaan. Maar 't is nu niet dat ik wèl geloof zou hebben in andere opties.

Meh. Ik krijg spontaan de ingave van "Radeloos en verloren". Geldt wel op meerdere vlakken wat het allemaal nog zinlozer maakt.

Ik doelde gewoon op rondpoepen op basis van wederzijdse toestemming hé. Ik veronderstel dat de activiteiten van Avondklok/Polle wel voldoen aan de legale aspecten?

In het andere topic ging ik je ook quoten met de opmerking dat ik de leeftijd om rond te poepen ook voorbij ben I guess. En dat zou dan al een mirakel zijn om van 0 naar alles te gaan. Maar 't is nu niet dat ik wèl geloof zou hebben in andere opties.

Meh. Ik krijg spontaan de ingave van "Radeloos en verloren". Geldt wel op meerdere vlakken wat het allemaal nog zinlozer maakt.
Screw toch, in het datingtopic geef je alle hoop op om te daten op basis van 1 iemand zijn post en denk je dat je nooit nog iemand gaat vinden. En hier ben je ook al te oud om "rond te poepen". Of je nu 21, 41 of veel ouder bent, rondpoepen heeft geen vaste leeftijd :p

Bro, dit.

Gesproken als een echte vent die na 10 jaar de beste jaren van zijn leven heeft versleten aan 3 vrouwen waarvan 2 zonder een happy ending.
Hoe bevalt de kwaliteit ondertussen?
Geef maar een antwoord als je ontbanned bent. :frown:

Terug
Bovenaan