Ik heb wel een heel goede vriendin die jammer genoeg in t brusselse woont.
Stel mij een keer voor ik woon ook rond Brussel

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb wel een heel goede vriendin die jammer genoeg in t brusselse woont.

Nu pas? Arme Toon, zo lang in onzekerheid.Mijn antwoord veranderd van 'Nee, bewuste keuze' naar ja![]()
Twas vooral dit topic die nu pas van onder 't stof werd gehaald! EN TOON HEEFT NIETSKE TE KLAGENNu pas? Arme Toon, zo lang in onzekerheid.
@Tonerider knipper 2x met je ogen als je in gevaar bent.Twas vooral dit topic die nu pas van onder 't stof werd gehaald! EN TOON HEEFT NIETSKE TE KLAGEN
Zijn jullie nog samen?JaMijn vriend van nu 50. Wonen samen sinds een jaar of twee (en iets langer dan dat samen). Beetje op de bots bij elkaar gekomen (Discord users kennen het lange dramatish verhaal wel). Maar we're pretty happy.
En daarnaast doen we nog dingen met parenclubs en BDSM en open relatie en polyamorie en friends with benefits en zoMaar staat nu natuurlijk allemaal op laag pitje door corona.
Eh… uw referendum gedaan via hetzelfde bedrijf als Putin precies…Twas vooral dit topic die nu pas van onder 't stof werd gehaald! EN TOON HEEFT NIETSKE TE KLAGEN
Vijgen na Pasen. Zorg maar voor ontbijt op bed morgenvroeg!Voor alle duidelijkheid: 't is een prachtvrouw en kben zot van haar.![]()
Gewoon doen man.Kalmkes aan! Zelfs zo kalm dat ik gewoon ni aan dating doe
Ik was er net nog is over bezig met ne ex collega. Ze zei dat men ex wel ne diepe put heeft achter gelaten. Uiteindelijk was da ook wel ne fameuze put maar daar zit ik gelukkig al ff niet meer in
Laatst vroeg een vriendin me ook nog of het uiteindelijk nu niet beter was dat we uit elkaar zijn. Kon ik zonder veel moeite “eigenlijk wel ja” op antwoorden…
Nu, ik heb men sociaal leven dus no worries. Men weekends zaten de voorbije maanden propvol met dj werk dus echt veel tijd om na te denken is er niet. Doe ik gelukkig ook niet meerik zou elke avond wel iets kunnen doen met verschillende mensen. T enigste wat mij dwars ligt aan single zijn is dat ge moeilijker weekendjes of vakanties kunt doen. Men maten hebben ook bijna allemaal een vriendin of vrouw dus die trekken eerst partij om met hun weekendjes of vakanties te plannen.
Ik heb wel een heel goede vriendin die jammer genoeg in t brusselse woont. Twijfel vaak om haar is een weekendje mee te vragen al kan ik moeilijk inbeelden hoe dat zou lopen. En alleen op vakantie is maar alleen. Ik vond het al awkward om alleen te gaan fine dinen al viel dat uiteindelijk kei goed mee
Maar al bij al gaat het ni slecht hier en zien we wel wat op t pad komt. Ik maak me er ni druk in haha.
In PM zei ge iets andersVoor alle duidelijkheid: 't is een prachtvrouw en kben zot van haar.![]()

Yes!Zijn jullie nog samen?
Iets meer dan vier jaar, nu. Hebben ons fijne gezinnetje samen met zijn dochter.Ze s wel heel kieskeurig qua mogelijke targetsStel mij een keer voor ik woon ook rond Brussel![]()
ge moet op zen minst een hoge school diploma hebben, al weet ik natuurlijk wel niet wat uw kwalificaties zijn 
Gewoon doen man.
Wat heb je te verliezen?
en ben r 99% zeker van dat ze akkoord ga gaan als ik iets voorstel.En wat vind je van Tanuki?Voor alle duidelijkheid: 't is een prachtvrouw en kben zot van haar.![]()
Ze s wel heel kieskeurig qua mogelijke targetsge moet op zen minst een hoge school diploma hebben, al weet ik natuurlijk wel niet wat uw kwalificaties zijn
![]()

Het klinkt als iemand die vooral met zichzelf bezig is en niet met jou. Het is natuurlijk aan jou om te bekijken of je dit nog een jaar wilt volhouden of nu de beslissing al wilt nemen om ermee te kappen. Het is niet alsof je je al niet alleen voelde natuurlijk.Hier al bijna een jaar samen met mijn Tinder date.. Ze heeft geen 9 'to 5 werk waardoor ze heel lang vrijgezel is gebleven.
Vanaf onze 1e date klikte het heel hard en we zijn elkaar blijven zien en nooit meer los gelaten. Nu bijna een jaar samen en hebben we al wel eens discussies. Vooral over haar werk... Het consumeert haar volledig waardoor ik het moet doen met de rest tijd..
We wonen niet samen. Vaak hoor ik ze doorheen de dag weinig of zelden omdat ze zo druk is met haar werk.
Ik merk stilaan wel dat ik me eenzaam begin te voelen. Ik spendeer veel te weinig tijd met haar en de tijd die we wel spenderen zaagt ze altijd over haar werk of is ze moe of oververmoeid... Wat er voor zorgt dat ik mijn issues of onderwerpen aan de kant schuif. Ze vraagt nooit hoe het met mij is... Ze vergeet belangrijke zaken in mijn leven die momenteel spelen... En dan kruip ik in mijn schild en wordt er amper nog iets gezegd voor de rest van de avond.
Vandaag is dan eindelijk alles gezegd en zij vind dat we meer en meer naast elkaar leven..wat straf is want ze is getrouwd met haar werk en ik krijg de blessuretijd van de dag... Ze klaagt dat ik nog amper iets vertel... Maar als ik dan iets vertel reageert ze koel en afwezig of krijg ik de indruk dat het haar compleet niet boeit omdat ze in haar hoofd weer bezig is met hetvolgende werk issue dat opgelost moet worden.