Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Knap! Ik vind het altijd mooi als mensen bij hun eerste liefde blijven. Maar heb je nooit bang voor het omgekeerde effect? dat zij zich soms wel gaat afvragen hoe het zou zijn met iemand anders? Ik had dit namelijk wel soms en is spijtig genoeg uitgekomen. (voor mijn ex was ik ook haar allereerste)Hier sinds m'n 16 (en vrouw was toen 13) samen, ondertussen dus 16 jaar, waarvan 6 jaar getrouwd. Ik heb nooit het gevoel dat ik iets gemist heb door niet langer vrijgezel te zijn, ik heb net superveel ervaringen samen kunnen meemaken met mijn vrouw.
Is er geen bloemetje gegroeid in Sarah haar pSingle life = best life![]()
Jammer dat het bij jou zo gelopen is. Ik sta daar eigenlijk nooit bij stil, wij hebben echt een zelfde levensvisie en weten écht wat we aan mekaar hebben dus heb ik er geen baat bij om te denken "wat als".Knap! Ik vind het altijd mooi als mensen bij hun eerste liefde blijven. Maar heb je nooit bang voor het omgekeerde effect? dat zij zich soms wel gaat afvragen hoe het zou zijn met iemand anders? Ik had dit namelijk wel soms en is spijtig genoeg uitgekomen. (voor mijn ex was ik ook haar allereerste)
Is er geen bloemetje gegroeid in Sarah haar prutje?

Zondag kajakken, maar ze kan niet zwemmen.![]()
Kunt haar uw zwemmertjes aanbieden ter compensatie.
Achteraf bekeken ben ik toch blij met mijn vrijgezellenbestaan destijds buiten hier en daar een lief, al geef ik toe dat het soms wel knaagde. Mocht ik toen weten wat ik vandaag weet had ik de bloemetjes wellicht nog meer buitengezet.

Ik had dat gevoel ook maar dat kwam voornamelijk omdat ik niet volledig gelukkig was in die relatie en me afvroeg of dit het dan was. Dat is dan natuurlijk ook niet goed afgelopen , maar die relatie heeft wel veel langer geduurd dan nodig, net omdat het mijn eerste relatie was en ik niet anders wist.Knap! Ik vind het altijd mooi als mensen bij hun eerste liefde blijven. Maar heb je nooit bang voor het omgekeerde effect? dat zij zich soms wel gaat afvragen hoe het zou zijn met iemand anders? Ik had dit namelijk wel soms en is spijtig genoeg uitgekomen. (voor mijn ex was ik ook haar allereerste)

Ik vind het nuttiger om bezig te zijn met wat ik nu wil in het level.Ben jij samen met een Japanse vrouw? Of zijn jullie samen naar daar verhuisd?Ik ben eerder gelijk exCite. Kheb al 14 jaar mijn gerief en ben er content mee.
Als tiener ben ik nooit echt van 't straat geraakt maar heb absoluut geen gevoel van spijt daarover. Da's gewoon hoe mijn leven gelopen is. Geen idee waarom dat anders zou moeten zijn.Ik vind het nuttiger om bezig te zijn met wat ik nu wil in het level.
Hoe is het leven daar en waar woon je ergens? Ik ben altijd al gefascineerd geweest door dat land en hun mooie cultuur.Ik ben samen met een Japanse. Hebben elkaar leren kennen op Erasmus in Zweden en ik ben nadien naar Japan verhuisd.

Hoe zit dat eigenlijk met de werkdruk, want Japan heeft toch de hele reputatie van mensen die sterven door teveel overuren? Of speelt dat minder bij jullie omdat jullie beiden werken, en dat vaak over gezinnen gaat waar enkel de man werkt?Ik woon in Tokio en het leven hier is simpel. Ik werk vijf dagen per week, speel veel games, drink soms een pintje, pas soms een dagske op mijn neefje van 7 jaar en maak groot lawijt met mijn gitaar.![]()