Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Hier sinds m'n 16 (en vrouw was toen 13) samen, ondertussen dus 16 jaar, waarvan 6 jaar getrouwd. Ik heb nooit het gevoel dat ik iets gemist heb door niet langer vrijgezel te zijn, ik heb net superveel ervaringen samen kunnen meemaken met mijn vrouw.

Hier sinds m'n 16 (en vrouw was toen 13) samen, ondertussen dus 16 jaar, waarvan 6 jaar getrouwd. Ik heb nooit het gevoel dat ik iets gemist heb door niet langer vrijgezel te zijn, ik heb net superveel ervaringen samen kunnen meemaken met mijn vrouw.
Knap! Ik vind het altijd mooi als mensen bij hun eerste liefde blijven. Maar heb je nooit bang voor het omgekeerde effect? dat zij zich soms wel gaat afvragen hoe het zou zijn met iemand anders? Ik had dit namelijk wel soms en is spijtig genoeg uitgekomen. (voor mijn ex was ik ook haar allereerste)

Knap! Ik vind het altijd mooi als mensen bij hun eerste liefde blijven. Maar heb je nooit bang voor het omgekeerde effect? dat zij zich soms wel gaat afvragen hoe het zou zijn met iemand anders? Ik had dit namelijk wel soms en is spijtig genoeg uitgekomen. (voor mijn ex was ik ook haar allereerste)
Jammer dat het bij jou zo gelopen is. Ik sta daar eigenlijk nooit bij stil, wij hebben echt een zelfde levensvisie en weten écht wat we aan mekaar hebben dus heb ik er geen baat bij om te denken "wat als".

Achteraf bekeken ben ik toch blij met mijn vrijgezellenbestaan destijds buiten hier en daar een lief, al geef ik toe dat het soms wel knaagde. Mocht ik toen weten wat ik vandaag weet had ik de bloemetjes wellicht nog meer buitengezet.

Me2.
Ik was vroeger als jonge meid echt zo'n, hoe noem je dat, ja een seut eigenlijk. Een nerd. Een slappe dweil die nooit jongens durfde te versieren en als er dan iemand interesse toonde dan beet in bijna zijn neus eraf. Iedereen dacht dat ik hard to get speelde maar ik was gewoon een ijskoude bitch.:laugh:
Nu vind ik het wel jammer dat ik vroeger niet wat meer geëxperimenteerd heb met jongens. En eventueel met meisjes.
Ach ja...

Ik had dat gevoel ook maar dat kwam voornamelijk omdat ik niet volledig gelukkig was in die relatie en me afvroeg of dit het dan was. Dat is dan natuurlijk ook niet goed afgelopen , maar die relatie heeft wel veel langer geduurd dan nodig, net omdat het mijn eerste relatie was en ik niet anders wist.

Ik ben eerder gelijk exCite. Kheb al 14 jaar mijn gerief en ben er content mee. :)

Als tiener ben ik nooit echt van 't straat geraakt maar heb absoluut geen gevoel van spijt daarover. Da's gewoon hoe mijn leven gelopen is. Geen idee waarom dat anders zou moeten zijn. 🤷‍♂️ Ik vind het nuttiger om bezig te zijn met wat ik nu wil in het level.

Ik ben eerder gelijk exCite. Kheb al 14 jaar mijn gerief en ben er content mee. :)

Als tiener ben ik nooit echt van 't straat geraakt maar heb absoluut geen gevoel van spijt daarover. Da's gewoon hoe mijn leven gelopen is. Geen idee waarom dat anders zou moeten zijn. 🤷‍♂️ Ik vind het nuttiger om bezig te zijn met wat ik nu wil in het level.
Ben jij samen met een Japanse vrouw? Of zijn jullie samen naar daar verhuisd?

Daarnet van mijn ex gehoord dat ze zwanger is... doet wel iets met mij, maar het is wel ok precies op het eerste zicht ik dacht dat ik harder van zou afzien, een goed teken zeker? :)

Ik woon in Tokio en het leven hier is simpel. Ik werk vijf dagen per week, speel veel games, drink soms een pintje, pas soms een dagske op mijn neefje van 7 jaar en maak groot lawijt met mijn gitaar. :)

Ik woon in Tokio en het leven hier is simpel. Ik werk vijf dagen per week, speel veel games, drink soms een pintje, pas soms een dagske op mijn neefje van 7 jaar en maak groot lawijt met mijn gitaar. :)
Hoe zit dat eigenlijk met de werkdruk, want Japan heeft toch de hele reputatie van mensen die sterven door teveel overuren? Of speelt dat minder bij jullie omdat jullie beiden werken, en dat vaak over gezinnen gaat waar enkel de man werkt?

Zal ook wel een hele aanpassing geweest zijn om naar daar te verhuizen? ik kan me voorstellen dat het daar toch anders leven is, andere gewoontes, om nog maar te zwijgen van de taal...

Viel wel mee. Ik kende hier al heel wat volk en de taal sprak ik al. Kwam ook al zeer goed overeen met de familie van mijn lief. Ik leef eigenlijk echt niet zo anders dan ik in België zou doen. :)

Terug
Bovenaan