Andere Hdmi verbinding met tv

Agony

Well-known member
Hoi, ik wil mijn gsm, een Huawei p20 lite, verbinden met mijn tv (geen smartphone). Daarom heb ik een Hdmi kabel gekocht mijn gsm rechtstreeks connect met mijn Tv. Helaas krijg ik het 'beeld' van mijn gsm niet op de tv maar enkel de melding 'opladen'. Ook geprobeerd op een smart TV, zonder succes. Zou een hdmi adapter een mogelijke oplossing zijn? Geen zin om opnieuw kabel te kopen die geen oplossing brengt.
 
Waarom wil je je gsm met je tv verbinden? Van hieruit kunnen we kijken naar wat het meest geschikt voor je is. De p20 lite ondersteund overigens geen HDMI.
 
Waarom wil je je gsm met je tv verbinden? Van hieruit kunnen we kijken naar wat het meest geschikt voor je is. De p20 lite ondersteund overigens geen HDMI.
Fietstrainer om te zwiften op plaatsen waar ik geen wifi heb. Met gsm heb ik altijd 4g.

Had nochtans teruggevonden dat dit wel kon voor de P20 lite. Damn
 
In principe zou dat moeten lukken met een usb-C naar hdmi adapter, maar een quick search op google leert dat de P20Lite dit blijkbaar niet ondersteunt, terwijl de P20 en P20 pro dit wel kunnen.
 
In principe zou dat moeten lukken met een usb-C naar hdmi adapter, maar een quick search op google leert dat de P20Lite dit blijkbaar niet ondersteunt, terwijl de P20 en P20 pro dit wel kunnen.
Thx, zal inderdaad vanuit die veronderstelling foutief gedacht hebben dat ook de lite ok was. Had ook een app gedownload om dat te controleren en die zei dat het ok was. Maar ook dat is met korreltje zout te nemen dus
 
Terug
Bovenaan