Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is juist. Het is aan striker. ^_^Deus ex: mankind divided?
Een beetje gelijk toen er een FPS van X-COM aangekondigd werd lang voor de fatsoenlijke reboot.Correct. Dacht dat deze iets moeilijker zou zijn, maar niet dusUnreal 2.

Haha, feitWe zijn hier allemaal van de generatie die is opgegroeid met Uneal en teleurgesteld door Unreal 2 he. XD
De volgende:
![]()

De originele Syndicate was een bommetje in de gamewereld, begin jaren 90. Dat was top op PC, en waarschijnlijk ook op de SNES. Heb daar uren aan versleten, maar ik vermoed dat ik het nooit heb uitgespeeld. Het was bij momenten aartsmoeilijk en één foutje kon betekenen dat je de hele missie opnieuw moest spelen. De opvolger, Syndicate Wars, was zo mogelijk nog beter vond ik. Tot op de dag van vandaag 'het' game met de meest overdreven hand-held wapens ooit gemaakt (waarschijnlijk dicht gevolgd door een Turokgame en de mini-nuke launcher uit Shadow WarriorWe zijn hier allemaal van de generatie die is opgegroeid met Uneal en teleurgesteld door Unreal 2 he. XD
De volgende:
![]()
). Het graviton gun uit Syndicate Wars schoot gaten in de straten en vuurde tegelijk 'homing' energiepartikels af naar mensen/cyborgs in de buurt. Zie je: waarom zou je nog mikken als je toch sowieso raak schiet?
Als back-up had je dan een nuke-granaat en het satellietwapen, dat op zijn C&C's (ion cannon), gigantische ontploffende laserstralen naar de grond vuurde. Hele appartemensblokken gingen geregeld als legoblokjes tegen de grond in...ja, zowat alle missies 
Die bedoelde ik idd.Ik denk dat je Invisible War bedoelde. Ging ook even door mijn hoofd.
Ook maar een ondergewaardeerd spel vind ik. De graphics waren voor hun tijd schitterend, en met de gameplay heb ik me ook wel geamuseerd. Al haalde het nooit het niveau van de 1e.Nieuwe:

Heb mij daar zelf ook nog wel mee geamuseerd, maar in mijn herinnering was dat echt een heel kort spel. De verwachtingen lagen ook gewoon (te?) hoog natuurlijk na de eerste...Ook maar een ondergewaardeerd spel vind ik. De graphics waren voor hun tijd schitterend, en met de gameplay heb ik me ook wel geamuseerd. Al haalde het nooit het niveau van de 1e.
Ah, ik dacht dat Thin Liz een antwoord had gegeven met Syndicate. Zelf nooit gespeeld, dus geen ideeAllemaal toffe gesprekken maar niemand een idee voor de huidige opgave?
![]()
Hint: Ik heb het enorm veel gespeeld.![]()

Zegt me niksAllemaal toffe gesprekken maar niemand een idee voor de huidige opgave?
![]()
Hint: Ik heb het enorm veel gespeeld.![]()

Ja, dat ookOh, ik dacht dat em gewoon herinneringen aan het ophalen was over Syndicate. Was dat bedoeld als antwoord op mijn screen?![]()
Sorry, was mezelf wat aan het verliezen in herinneringen. Dat was dus Syndicate (?)
Ik veronderstel dat ik nu mag posten?Ok, maar ik was toen 2.Tijd voor nog een 'obscure' flightsim uit het PC tijdperk. Origineel op PC uitgebracht in 1990 en nadien op Mega Drive. Toch redelijk bekend in zijn genre, misschien wel in die periode de bekendste helicoptersim dat er was.