Het is Dungeon Keeper 2, maar ik reken het goed.Dungeon keeper 3?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is Dungeon Keeper 2, maar ik reken het goed.Dungeon keeper 3?

Ah, ik had eerst 2 gepost en dan naar 3 gezet... Wist ni meer goed of de 2 ook al 3d was of niet...Het is Dungeon Keeper 2, maar ik reken het goed.![]()
Nee!Is da iets met zero?
Slave zero?
Ja!Tribes 2?
Hidden and Dangerous was WW2 dus waarschijnlijk geen M16sJa het is Flashpoint of Hidden and Dangerous, één van de twee.

Correct!Operation Flashpoint

Of in die mission editor ergens een verlaten shilka zetten en daarmee alles afknallen.Zalige tijden gehad met OP, ook in klein netwerk met m'n broer aan de andere kant van de kamer. Het was het begin van de ARMA-reeks feitelijk. Ik herinner me missies waar ik uren over deed: sluipend door het bos...snel die weg oversteken, toch maar hopen dat niemand je zag want één hit was meestal dodelijk...dan toekomen aan de vijandelijke basis en die Hind stelen. Zalig als dat lukte![]()
Idem!Of in die mission editor ergens een verlaten shilka zetten en daarmee alles afknallen.
Of uzelf als sniper op een heuvel droppen en dan een overmacht aan infanterie beneden in het dorp een voor een uitschakelen. Die dan wel een hind geven en als ze u daar mee kwamen zoeken, die proberen neerhalen met een afgepakte RPG
Uren aan versleten!

Oja die mission editor was cool.Of in die mission editor ergens een verlaten shilka zetten en daarmee alles afknallen.
Of uzelf als sniper op een heuvel droppen en dan een overmacht aan infanterie beneden in het dorp een voor een uitschakelen. Die dan wel een hind geven en als ze u daar mee kwamen zoeken, die proberen neerhalen met een afgepakte RPG
Uren aan versleten!
xenoblade Chronicles