Guess the Cyclist

Op z'n nationale titel na in 2016 dateert z'n laatste overwinning van 2012. Zou toch kunnen? :D
Ik zal nog verduidelijken:
Het gaat niet over een periode tussen zijn laatste en voorlaatste overwinning, het gaat wél over de periode van zijn laatste overwinning tot vandaag. :D

Het is goed mogelijk dat die +80 tegen het einde van het seizoen al +90 is :p
 
Ik zag onlangs tussen de live racing stats op procyclingstats een Italiaanse(?) sprinter passeren die al 10 jaar niet meer had gewonnen, dus ik vermoed dat het die wel zal zijn. 😅 Ik heb geen idee meer wie het was.
 
Ik zag onlangs tussen de live racing stats op procyclingstats een Italiaanse(?) sprinter passeren die al 10 jaar niet meer had gewonnen, dus ik vermoed dat het die wel zal zijn. 😅 Ik heb geen idee meer wie het was.
Het is geen Italiaanse sprinter die we zoeken!

Een tip: we zoeken iemand die al op het podium van een GC heeft gestaan.
 
Dankuwel Foliforov om voorgaande vraag mee mogelijk te maken!

Valverde won het WK op de weg in 2018 en was ondanks zijn tiende plek in de Classica San Sebastian van 2019 toch pas de derde hoogst geplaatste renner in de uitslag die goud* had gepakt op het WK van het jaar voordien. Wie waren de twee regerende wereldkampioenen die hem vooraf gingen aan de meet in Donostia?

*individueel, dus niet in een ploegentijdrit voor mocht ik nog een renner over het hoofd hebben gezien.
 
Laatst bewerkt:
Wie waren de twee regerende wereldkampioenen die hem vooraf gingen aan de meet in Donostia?
Evenepoel en Hirschi.
Ik moest even nadenken over je vraag. Dacht eerst dat het ong. dit was:
WK 2005: Boonen.
RVV 2006: Boonen.
Dan viel de frank met het herlezen van de vraag.
 
Aangezien er niet meteen een DDV viel op 30/03, heb ik de RVV maar genomen.

Wie was de Jasper Stuyven (4e) van de RVV in 1980?
Het cijfer '4' is belangrijk voor hem
 
Ja lap, ik zat het te zoeken tussen renners als Aart Vierhouten en Geoffroy Lequatre, maar die waren nog wat jong toen. 😄

Pcs bevestigt dat het Roger is.
 
Een gemakkelijke!

Voor welke renner was het cijfer 17 belangrijk in zijn carrière?

Geboren te 17/7/71
Diens moeder geboren op de 17de
Droeg tijdens zijn deelname aan de OS het rugnummer 17

Winst in 2 prologen in Parijs Nice op de volgende data
-9/3/2003 -> 9+3+2+3 == 17
-11/3/2001 -> 11+3+2+1 == 17

Winst in Gent-Wevelgem verreden op 6/4/2005 -> 6+4+2 + 5 == 17
Winst in de Noord Nederland Tour, verreden op 23/6/2004 -> 2+3+6+2+4 == 17

Won daarnaast ook steevast wedstrijden die begonnen met de 16de letter uit het alfabet. Dan toch iets dat niets met 17 te maken had :D
 
Terug
Bovenaan