Guess the Cyclist

Ik zag onlangs een ?toerist? Rond rijden met een Britse kampioenentrui van Discovery channel.

Indien die echt bestaat van wie is de trui oorspronkelijk ?
 
Ftsd-Z-w-WIAM6-HUI.jpg
 
de tip om zo laag mogelijk uit te komen is renster kiezen ipv renners. Gegarandeerd kom je dan laag uit


BikeGrid 9 - 9/9

PERFECT!
🟩🟩🟩
🟩🟩🟩
🟩🟩🟩
Rarity: 79.5

edit: een moeilijke om echt laag te scoren doordat er maar weinig keuzes zijn bij de Britse renners (57% komt van die renners) :(
 
Laatst bewerkt:
BikeGrid 9 - 9/9

PERFECT!
🟩🟩🟩
🟩🟩🟩
🟩🟩🟩
Rarity: 106


Wat is de bedoeling juist? Zo hoog mogelijk of zo laag mogelijk? Is me niet helemaal duidelijk. De percentages van mijn keuzes vind ik ook erg verwarrend waardoor het voor mij onduidelijk is geworden. :crazy:

Ik heb bv. Bouwman aan 15% terwijl Mohoric 4% krijgt / Vollering dan weer 7% terwijl Deignan 13% krijgt. Bouwman en Deignan lijken mij toch minder logische keuzes dan Mohoric en Vollering?

Zo zeldzaam mogelijk lees ik hier. Dus Vollering is een minder gekozen pick dan Deignan? Of Bouwman wordt vaker gekozen dan Mohoric en in mindere mate Kamna/Izagirre? :crazy: Hoe dan?
 
Laatst bewerkt:
BikeGrid 9 - 9/9

PERFECT!
🟩🟩🟩
🟩🟩🟩
🟩🟩🟩
Rarity: 106


Wat is de bedoeling juist? Zo hoog mogelijk of zo laag mogelijk? Is me niet helemaal duidelijk. De percentages van mijn keuzes vind ik ook erg verwarrend waardoor het voor mij onduidelijk is geworden. :crazy:

Bedoeling is zo laag mogelijk, (hoe lager hoe origineler).
Maar doordat iedereen zo laag mogelijk gaat , kan het zijn dat minder logische keuzes hoger eindigen dan logischere keuzes.

De score maakt me persoonlijk niet uit (want je kan gewoon opzoeken), gewoon leuk om de combinaties te zoeken en een perfecte 9/9 te hebben.
 
Bedoeling is zo laag mogelijk, (hoe lager hoe origineler).
Maar doordat iedereen zo laag mogelijk gaat , kan het zijn dat minder logische keuzes hoger eindigen dan logischere keuzes.

De score maakt me persoonlijk niet uit (want je kan gewoon opzoeken), gewoon leuk om de combinaties te zoeken en een perfecte 9/9 te hebben.
Heb mijn post nog geëdit gehad, maar ik snap het nu ja. Beetje apart, ik dacht dat het werkte met een score per renner. In theorie kun je dus de meest obvious namen geven en tegendraads doen en toch laag scoren omdat die 'amper' genomen worden.
 
BikeGrid 9 - 9/9

PERFECT!
🟩🟩🟩
🟩🟩🟩
🟩🟩🟩
Rarity: 106


Wat is de bedoeling juist? Zo hoog mogelijk of zo laag mogelijk? Is me niet helemaal duidelijk. De percentages van mijn keuzes vind ik ook erg verwarrend waardoor het voor mij onduidelijk is geworden. :crazy:

Ik heb bv. Bouwman aan 15% terwijl Mohoric 4% krijgt / Vollering dan weer 7% terwijl Deignan 13% krijgt. Bouwman en Deignan lijken mij toch minder logische keuzes dan Mohoric en Vollering?

Zo zeldzaam mogelijk lees ik hier. Dus Vollering is een minder gekozen pick dan Deignan? Of Bouwman wordt vaker gekozen dan Mohoric en in mindere mate Kamna/Izagirre? :crazy: Hoe dan?
ivm je spoiler. Het gaat over het percentage per tile. Dus als je zoals bij de Britten maar 4 kansen hebt, ga je sowieso hogere percentages halen.

Dus ook een Bouwman gaat een hoger percentage hebben want er zijn minder kansen dan bij Mohoric waar je veel meer mogelijkheden hebt
 
ivm je spoiler. Het gaat over het percentage per tile. Dus als je zoals bij de Britten maar 4 kansen hebt, ga je sowieso hogere percentages halen.

Dus ook een Bouwman gaat een hoger percentage hebben want er zijn minder kansen dan bij Mohoric waar je veel meer mogelijkheden hebt
Ah, niet gemerkt dat je kan zien hoeveel mogelijk antwoorden er waren.

Ik scoor inderdaad vrij hoog op de Britten. Wat waren jouw antwoorden? Want buiten Bouwman en de Britten scoor ik overal wel vrij laag, maar toch heb ik nog steeds 102 :crazy:
 
Ah, niet gemerkt dat je kan zien hoeveel mogelijk antwoorden er waren.

Ik scoor inderdaad vrij hoog op de Britten. Wat waren jouw antwoorden? Want buiten Bouwman en de Britten scoor ik overal wel vrij laag, maar toch heb ik nog steeds 102 :crazy:
Kristof 1% / De Gendt 5% / Matthews 1%
Gesink 3% / Bouwman 15% / Jakobsen 13%
Thomas 12% / Cav 25% /Froome 25%

nu punten boeien mij niet :)
 
Ah, niet gemerkt dat je kan zien hoeveel mogelijk antwoorden er waren.

Ik scoor inderdaad vrij hoog op de Britten. Wat waren jouw antwoorden? Want buiten Bouwman en de Britten scoor ik overal wel vrij laag, maar toch heb ik nog steeds 102 :crazy:
Reusser 1%, Wiebes 1%, Vos 1%
Van Dijk 2% , Bouwman 15%, Kool 3%
Thomas 13%, Hart 22% , Carthy 22%

edit: ondertussen al 80%
 
Kristof 1% / De Gendt 5% / Matthews 1%
Gesink 3% / Bouwman 15% / Jakobsen 13%
Thomas 12% / Cav 25% /Froome 25%

nu punten boeien mij niet :)
Ah, kdacht dat je renners moest kiezen van vorig jaar.
Zoals Pedersen, die een rit in de Giro en Tour won.
Nu begrijp ik waarom Van Baarle de vreemde eend in de bijt is bij 'one day-top 3 WT races', maar toch correct werd aangeduidt.
M.a.w. spel trekt op niets :sop:.
 
Terug
Bovenaan