Guess the Cyclist

We gaan het eens wat lastiger maken

Wel gemakkelijk als je zelf de link naar de uitslagen bij zet 😝

Dat kan nu eens echt elke willekeurige knecht zijn, dus dat zal wel een veldrijder, triatleet of schaatser die af en toe koerst zijn. :laugh: Enkel Oman is misschien wat raar voor een veldrijder.

Tyler Butterfield dan maar
Aangezien er nog geen baanwielrenner is gezegd ga ik gewoon gaan voor Ketelke!

Maak da mee, da Ketelke levert eens iets anders op dan frustratie 😃

Naamloos.png

Walter heeft de Ronde gewonnen dus dat zou er anders bijstaan veronderstel ik.

Ik vind het wel een erg kort lijstje voor de rest, kan mij niet voorstellen dat dat alles is?

Walter heeft de Ronde gewonnen dus dat zou er anders bijstaan veronderstel ik.

Ik vind het wel een erg kort lijstje voor de rest, kan mij niet voorstellen dat dat alles is?
Wel alles van top resultaten op procyclingstats. Maar als je dan seizoenen kijkt idd veel meer overwinningen :p

Ik had geen enkel idee en heb het effe opgezocht. Op de mobiele site staan idd slechts 4 koersen, da's bij iedereen. Bij Merckx is dat bv 34 ritzeges in de Tour, 5x Tour en Giro en 7x Sanremo. :p Op desktop is het wel een stuk meer, ook bij deze renner.

Zowat alle namen die mij te binnen schieten vanuit die periode hebben veel meer gewonnen dan dat. Ik veronderstel stel dat dit zijn belangrijkste overwinningen zijn, dus hetgeen dat er niet bij staat minder belangrijke koersen zijn?

Ik moest bijvoorbeeld aan Van Springel denken, maar die heeft meerdere grote koersen gewonnen als dit. (die er dan zouden bijstaan normaliter)

Tipje misschien?

Terug
Bovenaan