Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is het ook braaf genoeg om hier te postenIk zou denken dat jullie daar ondertussen wel genoeg ervaring in hebben, het is echt niet spectaculair/speciaal wat ik precies in men hoofd heb

Dat zal ze morgen na haar ban wel weten te zeggen.Is de straf spanking?![]()
Amai, ik kan al niet wachten!!Andere mannen: daar ben jij ook bij, @MisterV .
Ik breng jou alles mee wat je nodig hebt voor de meest sensuele massage uit uw leven (hemdje, slipje, kousjes, ...)!![]()
Ja en nee, ik heb geen zin om het hier te vertellenDan is het ook braaf genoeg om hier te posten
Dat zal ze morgen na haar ban wel weten te zeggen.
En kvind het toch beetje té om te beschrijven 
En ik mag het binnenkort uitproberen!En kvind het toch beetje té om te beschrijven

Geen probleem, leg het woensdagochtend maar uit in Roeselare.Ja en nee, ik heb geen zin om het hier te vertellenEn kvind het toch beetje té om te beschrijven
![]()
Ben je daar zeker vanEn ik mag het binnenkort uitproberen!![]()
Der zijn wel wat factoren mee gemoeid uiteindelijk of dat lukt of niet!Ok is goed, ik geef het door aan @Mulan!Geen probleem, leg het woensdagochtend maar uit in Roeselare.
Ik heb wel een vermoeden wat je bedoelt....Ja en nee, ik heb geen zin om het hier te vertellenEn kvind het toch beetje té om te beschrijven
Om een knoop te kunnen leggen moet hij natuurlijk wel lang genoeg zijn...Ik heb wel een vermoeden wat je bedoelt....
Maar misschien inderdaad best hier niet schrijven.
Nu ben ik benieuwd of je hetzelfde denkt of niet, sebiet zit jij helemaal ergens andersIk heb wel een vermoeden wat je bedoelt....
Maar misschien inderdaad best hier niet schrijven.

Ik weet niet hoe je dan nog verder kunt met een knoop, hoor...
Het genot van uw partner (nee, dat is niet @xAnyana ) komt wel op de eerste plaats, hé.
alweer pluspuntenMet uw lengte zal dat waarschijnlijk niet lukken neeIk weet niet hoe je dan nog verder kunt met een knoop, hoor...

Hij denkt aan geheelonthouding. Arme jij!Nu ben ik benieuwd of je hetzelfde denkt of niet, sebiet zit jij helemaal ergens anders![]()
Amai das onder de gordel! (huehue)Met uw lengte zal dat waarschijnlijk niet lukken nee![]()
Ik denk het niet!Hij denkt aan geheelonthouding. Arme jij!