Dus ge gaat Mulan volgende week doen, ik kan tussen de lijnen lezenNikske woensdag, geef mij maar @Mulan

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus ge gaat Mulan volgende week doen, ik kan tussen de lijnen lezenNikske woensdag, geef mij maar @Mulan

Ik dacht eigenlijk net hetzelfde!Dus ge gaat Mulan volgende week doen, ik kan tussen de lijnen lezen![]()

Dat ze er maar van genieten!Ik dacht eigenlijk net hetzelfde!![]()
Ik ben ergens halverwege afgehaaktIk weet niet goed waarom, maar ik heb de afgelopen pagina's allemaal gelezen.
Algemeen gevoel:
![]()

ik heb de afgelopen pagina's allemaal gelezen.
En soms ook helemaal niet hoor!want ik moet wel toegeven dat @MisterV soms wel heel erg snel is.

Beter idee: ik zal hem euhm... bezig houden woensdagochtend!Hij probeert vooral zichzelf terug te verkopen.
Ik denk dat @Mulan en ik er OOK zullen zijn volgende woensdag!![]()

Ze zal uw grote liefde en mij aan elkaar vastbinden

Hij heeft het nog altijd niet gesnapt he!Ze zal uw grote liefde en mij aan elkaar vastbinden![]()
Zeg mij nu niet dat woensdagochtend niet doorgaat hé, precies Spidey zijn dates gij!Hij heeft het nog altijd niet gesnapt he!
Ik ben nu eens écht curieus wat die straf is want gij doet er alles aan om ze te krijgenRecht naar Brugge!

Jaja woensdagochtend gaat doorZeg mij nu niet dat woensdagochtend niet doorgaat hé, precies Spidey zijn dates gij!
Ze kan weer meelezen hoor.*Stuurt nog een PM naar Mulan*
OK, ik geef het toe, het gaat niet om de straf maar om de goedmaakseks na de fikse ruzie "gij klootzak, we waren toch exclusief aan het daten?"Ik ben nu eens écht curieus wat die straf is want gij doet er alles aan om ze te krijgen![]()