Slyke
Well-known member
In de val lokken is een goede methode!Jaja woensdagochtend gaat door
*Stuurt nog een PM naar Mulan*
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de val lokken is een goede methode!Jaja woensdagochtend gaat door
*Stuurt nog een PM naar Mulan*
Dat weet ik hoor maar even wat dingen verfijnen voor woensdagochtend!Ze kan weer meelezen hoor.
OK, ik geef het toe, het gaat niet om de straf maar om de goedmaakseks na de fikse ruzie "gij klootzak, we waren toch exclusief aan het daten?"![]()

Ik zeg lekker niet in welke fase wij momenteel zittenOei is de gewone seks minder goed dan?![]()

Pas op of je zal idd niet meer tot hier moeten komen!Recht naar Brugge!

Kom jij dan naar hier?Pas op of je zal idd niet meer tot hier moeten komen!![]()

Wel al in de fase van goedmaakseks, dan gade beetje snelIk zeg lekker niet in welke fase wij momenteel zitten![]()
Pas op of je zal idd niet meer tot hier moeten komen!![]()
Mulan zal naar hier komen!Kom jij dan naar hier?![]()
Ik heb woensdag voormiddag wel tijd!Ne grote visvijver en de keuze om het rek is al wat voller natuurlijk. Gewoon wat zeveren met iemand en daarna naar huis rijden. Wanneer spreken we af?de opening is al gemaakt.
Dat kan wishfull thinking zijn héWel al in de fase van goedmaakseks, dan gade beetje snel![]()
Zolang ze hier komtMulan zal naar hier komen!.

Dat gaat wel een héél fikse ruzie over exclusiviteit worden.Ik heb woensdag voormiddag wel tijd!
Ik zou zo onder @MisterV zijn duiven schieten en het zou nog lukken ook want ik ben wel wat kleinerIk heb woensdag voormiddag wel tijd!

Als er get(h)rild moet worden dan bestaan daar wel speeltjes voor.Helaas is het nu nog steeds zo een zeemzoete romcom ipv een goeie thriller!
I know!Als er get(h)rild moet worden dan bestaan daar wel speeltjes voor.

Met een flinke dosis Parkinson heb je geen speeltjes nodig.Als er get(h)rild moet worden dan bestaan daar wel speeltjes voor.
Aan uw profielfoto te zien heb jij daar wel al last van Richard!Met een flinke dosis Parkinson heb je geen speeltjes nodig.
Maar in het echt ziet hij er niet zo uit. It's a trap!Aan uw profielfoto te zien heb jij daar wel al last van Richard!
Dat ze geen klachten had over je looks dat weet ikIn het echt zie ik er ook niet uit als een Saturn V
@Mulan had toch geen klachten over mijn looks. Alleen over mijn flanellen hemdje.
Integendeel 
Ik dacht dat die raket naar wat anders refereerdeIn het echt zie ik er ook niet uit als een Saturn V
@Mulan had toch geen klachten over mijn looks. Alleen over mijn flanellen hemdje.

FTFYEn gelet op haar normen ben ik dus op zijn minst een 8/10![]()