Slyke
Well-known member
Nee, want dat is niet te expliciet om hier te schrijven.Hij denkt aan geheelonthouding. Arme jij!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, want dat is niet te expliciet om hier te schrijven.Hij denkt aan geheelonthouding. Arme jij!
Shit hier komt ons struikelblok, hoe groot ben jij?Over lengtes gesproken: eigenlijk vind ik dat wel belangrijk, maar dan vooral de lichaamslengte.
Een vrouw die even groot is (of groter) dan ikzelf, vind ik wel wat moeilijk eigenlijk.

Het is dan ook laat aan het worden. Tijd om af te sluiten hier!MisterV is gemeen aan het worden![]()
Ik heb daar net een zwak voorEen vrouw die even groot is (of groter) dan ikzelf, vind ik wel wat moeilijk eigenlijk.

Ja, dat zou nu wel eens een hindernis kunnen zijn...Shit hier komt ons struikelblok, hoe groot ben jij?
![]()
Voor grotere vrouwen? Echt waar?Ik heb daar net een zwak voor![]()
Je bent groter dan mij maar niet heel veelJa, dat zou nu wel eens een hindernis kunnen zijn...
1m85

Groter is groter, hé...Je bent groter dan mij maar niet heel veel
Ik ben geen kleintje zoals Mulan![]()

Ja maar je zei ook "vrouwen die groot zijn" dat ben ik nu wel.Groter is groter, hé...
![]()
En draag je soms hakken om nog groter te lijken?Je bent groter dan mij maar niet heel veel
Ik ben geen kleintje zoals Mulan![]()
Even groot dan mijzelf wou ik zeggen, niet gewoon groot...Ja maar je zei ook "vrouwen die groot zijn"
Ik wou dat ik dat meer durfde. Maar ik voel me dan gigantischEn draag je soms hakken om nog groter te lijken?
Dus ik loop bijna altijd plat 
Da’s waar, 7 cm kleiner dan de mijne is nog altijd ok7cm kleiner is zeker oké!

Ik WIST gewoon dat gij daar iets op ging zeggen hahahaaha.Da’s waar, 7 cm kleiner dan de mijne is nog altijd ok![]()

Je weet toch dat zo'n lengte op latere leeftijd wat problemen kan geven om de zwaartekracht te overwinnen?Da’s waar, 7 cm kleiner dan de mijne is nog altijd ok![]()

Zolang het volgende week werktWel op latere leeftijd, hé!